18 فروردین 1405

پزشکیان: جان فدای ایران هستم و خواهم بود

رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: من هم جان فدای ایران هستم و خواهم بود.
X شبکه اجتماعی آمریکایی هست و مردم بهش دسترسی ندارند نمیدونم ایشون برای که توییت میگذارند یا چطور شما توییت ایشان را در فارس می‌گذارید ولی مطالبه اینترنت مردم رو از روز اول قطعی نادیده گرفتید#اینترنت #اینترنت_آزاد
11:54 - 18 فروردین 1405

53 واکنش
6464 بازدید