تو ایران هرچیزی که یه عده خاص نتونن ازش پول دربیارن چیز بدیهاز اونایی که میگن بازی بده بپرسید که اگر انقدر بازی بده چرا دیجی کالا رسما داره کنسول و گیم میفروشه؟چون یکی از خودتون داره کنسول وارد میکنه؟اگه وارداتش دست اون آقازاده مد نظر بیوفته حتی gta6 هم آزاد میکنید#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌لوکی‌
لوکی

@user177703796219  •  18 اردیبهشت 1405

همه بازی ها ردبندی سنی دارند که مشخص میکنه چه کسانی باید بازی کننبازی های انلاین هم اکثرا گزینه "parental control " رو دارند که از چت ، مبادلعه ، خرید و ... بدون اجازه والدین جلوگیری میکنهتو اسیب روانی بازی ها هم بزرگنمایی زیادی شده#اینترنت رو وصل کنید
12:00 - 18 اردیبهشت 1405