ایجاد سامانه انلاین برای ثبت نام و حضور در جبهه های جنگ
مطالبه

ایجاد سامانه انلاین برای ثبت نام و حضور در جبهه های جنگ

از مسولین محترم در خواست داریم سامانه ثبت نام برای حضور در جبهه های نبرد ایجاد کنند و لازم است بصورت زنده و قابل دسترس برای تمامی آزادگان جهان باشد که هر آزاده ای بتواند برای پیوستن به جبهه حق اعلام آمادگی کند تا ترامپ قمار باز و رژیم کودک کش صهیونیستی متوجه بشن که لشکریان حسینی و لشکریان حق چه میزان آماده جهاد برای نابودی فرعون زمانه هستند ، ترامپ باید بداند نه تنها ایرانیان بلکه تمام آزادگان جهان سال هاست منتظر این نبرد هستند.

شورای امنیت ، نیروهای مسلح ،، شورای امنیت ملی .ستاد نیروهای ********** پاسدران انقلاب اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
23:37 - 6 فروردین 1405




45 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
@Ammarmahdavi7 فروردین 1405
در پاسخ به
🌱حمایت از حضور عاشقان مبارزه با صهیونیست ها در میادین رزمhttps://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1772656157387516902
تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
عمار مهدوی

@Ammarmahdavi  •  13 اسفند 1404

مطالبه

جوانان مشتاق مبارزه با اسراییل هستند

با توجه به ترور ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و مردم بیگناه توسط اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار ، جوانان و مردم تقاضا دارند اجازه حضور مستقیم در نبرد بر علیه صهیونیست ها و آمریکا را بدهند و آنها را سازماندهی و تجهیز کنند.

دولت ، نیروهای مسلح

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌حسن شکرالهی‌
@hassan13718 فروردین 1405
در پاسخ به
هر زمان رهبر حکم جهادمون رو صادر کنه با سر و جان در میدان جهاد حاضر خواهیم شد. لبیک یا خامنه ای

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync78 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  4 فروردین 1405

دیوارهای مرزی اسرائیل را بزنیددیوارهای بزرگترین زندان دنیا را خراب کنید
مطالبه

دیوارهای مرزی اسرائیل را بزنید

دیوارهای بزرگترین زندان دنیا را خراب کنید. پایگاه‌ها و دیوارهای مرزی اسرائیل با بخش‌های فلسطینی و کشورهای مسلمان را هدف حمله موشکی قرار دهید. دلایل و فواید: 1- مقابله به مثل 2- تشدید حس ترس و ناامنی در دل صهیونیستها 3- ایجاد ناامنی در اسرائیل 4- برداشتن تمرکز اسرائیل از ایران 5- ایجاد حس آزادی و قیام در دل مردم فلسطین، لبنان، مصر و اردن 6- ایجاد فرصت برای به اسارت گرفته شدن و به درک واصل شدن اسرائیلی ها توسط مسلمانان، مجاهدان و ستم دیدگان 7- جذب حمایت بیشتر و همراهی اذهان ملت های جهان با ایران 8- ایجاد شرایط و بستر نابودی و فتح کامل اسرائیل از راه زمینی

نیروی هوافضای سپاه و ارتش، ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جنگ، مسئولین کشور، فرمانده کل قوا فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour8 فروردین 1405
در پاسخ به
سامانه جانفدا هست

تصویر نمایه‌ی ‌آریا‌
@Aryanews19 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌آریا‌
آریا

@Aryanews1  •  19 اسفند 1404

مطالبه

بازنگری در دادن و یا سلب امتیاز از کاربران خبرگزاری فارس

متاسفانه در چند روز گذشته از جنگ، شاهد کم شدن مشارکت کاربران در خبرگزاری وزین فارس بوده ایم، صرف یک انتقاد ، بدون هیچ توهینی باعث کم شدن امتیاز بسیاری از کاربران شده، که باعث پایین آمدن قابل ملاحظه مشارکت کاربران در قسمت ابراز نظرات شده، که خود مصداق بارز سانسور و مبارزه با آزادی بیان هست ، لذا از مدیریت محترم درخواست تجدیدنظر با بررسی منصفانه داریم ، توهین با نقد متفاوت هست ، در این شرایط جنگی امید ما به دریافت اخبار درست از خبرگزاری مورد وثوق هست. امیدوارم پیگیری لازم را انجام دهید

مدیریت خبرگزاری فارس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse999 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  6 اسفند 1404

👀دو پیشنهاد برای دیده شدن بیشتر کمپین ها
مطالبه

پیشنهاد به خبرگزاری فارس برای دیده شدن پویش‌ها و جذب حمایت

برای رفع مشکل دیده نشدن و یا کمتر دیده شدن کمپین ها و مطالب و مطالبه ها و مورد حمایت قرار گرفتن بیشتر چند پیشنهاد داشتم. مطالب و کمپین های منتشر شده توسط کاربران ظرف یک هفته زیر صدها مطلب دیگر دفن میشود و کمتر کسی آنرا مرور می‌کند یا می‌بیند . در واقع روند دیده شدن بسیار مهم است که فقط چند روز شانس دیده شدن را دارد . البته سامانه فارس من برای حل این مشکل در بالای صفحه قسمتی را قرار داده به نام در حال رشد که دقیقا می‌خواهد با این کار مطالب در حال رشد بیشتر دیده شوند اما کافی نیست. زیرا محدود است و کارایی مد نظر را آنطور که باید ندارد. ضمن اینکه قسمت در حال رشد عالی هست برای تکمیل و کمک مضاعف به این قسمت دو پیشنهاد داشتم که امیدوارم به تایید عزیزان برسد و حمایت لازم را کسب نماید. قبل از ذکر این پیشنهادات لطفا هوش مصنوعی و ربات سایت طوری عمل کند که از نشر موضوعات تکراری و فعال که باعث شلوغی و تکرر در آرا و حمایت ها می‌شود جلوگیری کند. درضمن دلایل رد هر کمپین به صندوق پیام منتشر کننده ارسال گردد و یا در کنار قسمت رد کمپین دلیل رد کمپین الصاق شود تا منتشر کننده پیام دچار ابهام و دلسردی نشده و در کمپین های بعدیش موارد رد شدن مطالبش را مد نظر قرار دهد. ۱.هر ۳۰ حمایتی که از کمپین انجام میشود به صورت خودکار کمپین به روی صفحه بیاد و با بالا آمدن کمپین در واقع مطالب در حال رشد قدرت دیده شدن بیشتری را کسب کنند .و باز اگر ۳۰ تا حمایت جدید گرفت دوباره کمپین بالا بیاد و ادامه یابد. بالا آمدن کمپین به این شکل عادلانه و کاربردی و به صورت خودکار انجام میشود . ۲. روش دومی هم هست که مکمل روش بالاست .بالا آمدن کمپین بر اساس زمان ثبت و تایید کمپین . به این صورت که هفتگی مطالب و کمپین ها از پایین به بالا بچرخند و از زیر به بالا بیایند. روش دوم بسیار بسیار عادلانه است و هر هفته مطالب می‌چرخند و از زیر به بالا هدایت می‌شوند که این روش هم به صورت خودکار و سیستمی انجام می‌گیرد. اینطور حق کسی خورده نمی‌شود و اینکه کمپین ها بیشتر دیده می‌شوند و با دیده شدن کمپین ها توسط کاربران جدید احتمال حمایت بیشتر بالا می‌رود. مزایای این روش ها: ۱.از مزایای مثبت دیگر این دو روش چرخشی این است که کاربران برای دیده شدن و حمایت بیشتر دیگر مجبور نیستند لینک های خود را در قسمت پاسخ منتشر کنند و خود را در خطر تخلف و نسدودی بیاندازند. ۲.ترکیب حرکت کمپین ها از زیر صفحه به بالای صفحه به دو صورت تعداد حمایت و زمان ثبت حمایت باعث بهبود عملکرد و رضایت کاربران میشود. ۳.علاوه بر آن با دیده شدن بیشتر مطالب و جلب حمایت برای کسب تعداد لازم حمایت ،منتشرکنندگان شانس این را دارند تا صدایشان به گوش مسئولان مربوطه برسد. ۴.علاوه بر این کاربران دیگر لازم نمی‌دانند برای دیده شدن مطالب دوباره مطالب گذشته خود را به صورت تکراری بیان کنند و از اتلاف وقت و انرژی برای هر دو طرف کاسته می‌شود. ۵.همیتطور خیلی از مطالبی که کاربران جدید منتشر می‌کنند در زیر دیگر مطالب موجود هستند که نیازی به ثبت دوباره آن نیست . و با این دو روش و چرخش مطالب تمام این اشکالات مرتفع میگردد‌. ۶. دیگر کاربران کمتر از روش دادن پیام با صندوق دیگر کاربران برای جلب حمایت استفاده می‌کنند. امیدوارم این دو پیشنهاد با توجه به مزایای بسیار زیادی که دارد و علاوه بر آن جلوی تخلفات را برای جدب حمایت می‌گیرد مورد حمایت کاربران محترم و مسئولان محترم سایت معظم فارس قرار بگیرد انشالله باتشکر فراوان .

خبرگزاری فارس، مدیران محترم خبرگزاری فارس، فارس تعاملی، کاربران و منتشر کنندگان خبرگزاری فارس، قسمت فنی سایت خبرگزاری فارس من

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user174828193409 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌هادی‌
هادی

@user1709101744647042396  •  13 اسفند 1404

درخواست تجهیز و آموزش برای داوطلبان مردمی برای جنگ زمینی با دشمن صهیونیستی _ آمریکایی

پیشنهادها

تجهیز و آموزش نیروهای داوطلب مردمی برای جنگ با دشمن صهیونیستی_آمریکایی

بسم‌ رب شهدا و صدیقین از نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و مسئولین امر تقاضا داریم تا در راستای قصاص خون رهبر عزیزمان و حفاظت و حراست از تمامیت عرضی کشور زمینه آموزش و تجهیز نیروهای داوطلب مردمی را برای دفاع از کیان ایران اسلامی فراهم آورند به توانایی و قدرت ایمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقف هستیم ،اما از شما تقاضا داریم تا ما را هم در دفاع از کشور عزیزمان شریک کنید و اجازه دهید تا در مسیر قصاص خون رهبر شهیدمان و کودکان بیگناه کشورم که پرپر شدند یاریگر شما غیور مردان ایران باشیم وسلام علیکم و رحمت الله و برکات ان شاءالله خداوند شما سربازان رشید ایران اسلامی را در پناه خود حفظ کند

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمد یزدی‌
@Mohammadyzr9 فروردین 1405
در پاسخ به
سلام با سپاس از ایجاد این مطالبه البته مدتیست که سامانه Janfada.ir برای این منظور راه اندازی شده.

@user1768230900279 فروردین 1405
در پاسخ به
من حسین ادینه از بچهای جنگ ۸ ساله دفاع مقدس هستم الانم با تجربه در جنگ حاظرم تا پای جان برای این نطام مقدس و وطن مقدس جانفشانی کنم لبیک یا امام حسین ع لبیک یا ابا صالح مهدی ع

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9910 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  18 بهمن 1404

راهپیمایی و تحصن نیروهای بسیجی و دلسوز در موارد معیشتی و اقتصادی
مطالبه

درخواست راهپیمایی مسالمت آمیز برای موارد معیشت و اقتصاد

با درود به محضر رهبر عزیزمان و خدا قوت به نیروهای حافظ امنیت و جان و مال مردم و با قدردانی از حضور همیشه در صحنه نیروهای دلسوز این مرز و بوم ،به عنوان یک برادر کوچک تر درخواستی داشتم تا انشالله مورد عنایت بسیجیان و نیروهای مخلص و دلسوز کشور قرار بگیرد انشالله. همیشه دیدم در موارد مختلف چه سیاسی یا حجاب و یا اقتصادی مثل لایحه های مثل Fatf و غیره، نیروهای خدوم و دلسوز با راهپیمایی قانونی خود موجبات حمایت از مساله ای را ایجاد کردند. چقدر خدا پسندانه است و اجر و قرب در نزد خدای متعال دارد که در موارد زیاد دیگری این راهپیمایی های خالصانه ایجاد گردد. چند نمونه در زیر ذکر میکنم: مخالفت در ربا خواری بانکی و تحصن جلوی بانک‌های ربایی و بانک مرکزی. ایجاد راهپیمایی انزجار از تورم خانمان سوز که نه فقط اقتصاد خانواده ها را نابود می‌کند بلکه دین و ایمان انسان های فقیر را از بین می‌برد.و موجبات کاهش امر ازدواج و فرزند آوری می‌شود. راهپیمایی برای مخالفت در برابر گرانی ها . راهپیمایی در برابر هر نوع استعماری چه شرقی باشد چه غربی. راهپیمایی برای رفع مشکلات درمانی و بیماری ها و مشکلات دارویی مردم که از معضلات اساسی مردم و نظام سلامت خانواده است. راهپیمایی برای ایجاد مسکن های دولتی و اجاره ای تا جوانان ازدواج جوانان را تسهیل کند و جامعه در سلامت قدم بردارد. راهپیمایی در مورد اینکه اموال مسئولان به نمایش گذاشته شود و ده ها راهپیمایی دیگر که البته زیر چتر قانونی و در زمان درست و با هماهنگی مراجع ذی صلاح انجام پذیرد. دشمن دائم نیروهای مومن و دلسوز و مخلص را درگیر مطالبی می‌کند تا مردم را مقابل آنها نشان دهد، از حجاب و سگ گردانی گرفته تا دیگر موارد. تا دیگر وقتی برای مطالبه موارد اساسی و مهم که به ساختار کل کشور و خانواده ها مربوط می‌شود پرداخته نشود. از فسادها و ربا و اختلاس و تورم گرفته تا چاپ پول اوراق و گرانی ارز و طلا. بدون شک این نوع راهپیمایی های هدفمند علاوه بر هدایت مسوولان کشور به راه درست باعث دوستی و عشق و صمیمیت بیشتر مردم را نسبت به مخلصان این آب و خاک ایجاد می‌کند و موجبات اتحاد بیش از پیش آحاد مردم را با یکدیگر فراهم می‌کند. ودشمنان کشور را که ،تمام توان خود را برای ایجاد تفرقه افکنی گذاشته اند و یا می‌خواهند اقتصاد کشور توسط مسولان ناکارآمد و نفوذی ادارا شود را ناکام می‌گذارد. با این روشنگری ها و راهپیمایی ها و تحصن های قانونی و با هدایت رهبر عزیز انقلاب قدرت و اتحاد کشور در برابر دشمنان داخلی و خارجی افزایش دهیم انشالله.

پایگاه ههای بسیج، رهبری، وزیر کشور، نیروهای دلسوز نظام

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17748220618810 فروردین 1405
در پاسخ به
سلام من برای جنگ با اسرائیل وآمریکا آماده هستم تا جانم و فدای کشورم رهبرم ملتم کنم خونم جای ریخته بشه که فراترازکشورم باشه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel10 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user170910166473837474710 فروردین 1405
در پاسخ به
ایرانم جانم فدایت❤️🤍💚

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9910 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17748362529610 فروردین 1405
در پاسخ به
سلام.من سربازم در سن ۳۴ سالگی برای جنگ اومدم خدمت از قبلا اموزش در بسیج کامل دیدم من خواهشو تمنا کردم منو بفرستید کنار لانچری جایی به درد بخورم الان برای جنگ زمینی چکار کنم بفرستنم.من ترجیح میدم بمیرم وقتی کسی به خاکم نگاه چپ کنه او من برای نابودیش نباشم هرکجا خطرناک ترین جا من با عشق میرم

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9910 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 بهمن 1404

پیشنهادها

درخواست برای حذف مصوبات ضدتولید و تورم‌زا

اقتصاد و تورم کشور بر اساس چاپ پول و اوراق و سود بانکی و ربایی بالای ۴۰ درصد و خرج پول‌ها در سازمان‌ها به اینجا رسیده که از ناترازی به فروپاشی منتهی شده و دیگر با شعار درمانی و تغییر افراد قابل درمان نیست. تنها راهکارش تغییر اساسی در رویکردهاست و سیاست را طوری باید تنظیم کرد تا اقتصاد نفس راحتی بکشد و از زیر این همه ریسک‌های منطقه‌ای خارج شود و در مرحله بعدی تغییر اساسی در رویکرد اقتصادی هست که باید از اقتصادی تورم محور و رانتی خارج شویم و چاپ پول و اوراق بدهی را که از چاپ پول هم بدتر است را متوقف کنیم و سود بانکی را به ۵ درصد رسانده و سرمایه‌ها را طوری هدایت کنیم که به تولید کالاها و کارخانه‌ها منجر شود. اقتصاد به دور از ضوابط و کاغذبازی و هزار جور بوروکراسی اداری باشد و هر سازمانی برای خودش دکانی ایجاد کرده و در حال اعمال زور بر تولید کننده است. وقتی نااطمینانی باشد سرمایه‌ها به طلا و ارز منتقل می‌شود و این یعنی رکود و ورشکستگی تولید. مالیات‌ها که به بدترین شکل گرفته می‌شود و رانتی‌ها ساز خود را می‌زنند. بانک مرکزی در زمان اقای دکتر فرزین رسما سیاست اصلیش کشاندن سرمایه مردم از تولید به سوی طلا و سکه و سکه فروشی بوده و گویا ادامه آن توسط اقای همتی در حال انجام است و در مرحله بعدی نیز فروش،سنگین اوراق و انواع و اقسام اوراق با سودهای ۴۰ درصد. خب وقتی سیاستگذار اصلی مردم را نزول خوار بار بیاورد و مابقی را خریدار طلا دیگر سرمایه‌ای وارد بازار سرمایه و تولید نمی‌شود و کلا با کاهش محصولات روبرو می‌شویم و زیرساخت‌های آب و برق در فقدان پول فرسوده کشیده می‌شود و باز کار تولید را مشکل و مشکل تر می‌کند. تمام محدودیت ها را بردارید و سازمان های رانت محور را حذف نمایید و ارگان ها و سازمان های موازی کار را حذف کنید تا اقتصاد کمی نفس بکشد. اقتصادی که بر پایه تورم اداره شود و بدهی پشت بدهی بار آورد و کل صندوق های بانکی و بیمه ای را خالی کند دیگر اقتصاد نیست بلکه چپاول محور است. از رئیس جمهور شنیدم ما پول چاپ نمی‌کنیم تا پایه پولی افزایش پیدا نکند اما به جایش اوراق بدهی با سود بالا چاپ می‌کنند که در سر رسید ۴۰ درصد به پایه پولی اضافه می‌کند! واقعا اینهمه کاغذ و اوراق و چاپ پول و انواع و اقسام مالیات و تعرفه و دستگاه هایی که هر کدام جدا گانه در تولید تورم و گرانی ساز خود را می‌زنند دیگر نفسی برای کشور و مردم و اقتصاد نگذاشته است. اقتصادی به شدت ضعیف و متلاطم که با هر عطسه یا سرفه یا حرف هر شخصی در کشور یا خارج از کشور به طور کامل بهم می‌ریزد! نوسانات شدید و تورم ها دیگر جا و زمانی باقی نگذاشته و اصلاح آن همین امروز هم دیر است چه برسد فردا. چگونه الگویی می‌خواهیم باشیم؟ سریعا تغییرات ساختاری را اعمال نمایید و تمام مصوبات دست و پاگیر و گروهی و ضد تولیدی و تورم محور را حذف نمایید . بانک مرکزی مستقل و تولیدمحور گردد و سود بانکی به حداقل برسد و به جای چاپ اوراق بدهی دولتی دستگا‌ه‌های بی خاصیت را حذف نمایید.

شورای سران قوا، رئیس جمهور، همتی، وزیر اقتصاد و دارایی، مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌حسبی الله‌
@hasbiallah210 فروردین 1405
در پاسخ به
مطالبه حقوقی جهت پاسخگویی آمریکا و رژیم صهیونی در قبال حمله به ایرانhttps://farsnews.ir/hasbiallah2/1774813886278159372
تصویر نمایه‌ی ‌حسبی الله‌
حسبی الله

@hasbiallah2  •  9 فروردین 1405

مطالبه

مطالبه حقوقی جهت پاسخگویی آمریکا و رژیم صهیونی در قبال حمله به ایران

این مطالبه، از طرف انجمن مطالبه‌گری نبض(زنجان)، جمعی از استادان حوزه علمیه و دانشگاه، پژوهشگران، شخصیت‌های علمی و فرهنگی با استناد به مسئولیت علمی و اخلاقی خود در قبال صیانت از اصول حقوق بین‌الملل از جمله اصل عدالت، کرامت انسانی، صلح جهانی و حفظ ارزش های اخلاقی و میراث فرهنگی بشر صادر ‌شده و جهت ثبت در مراجع ذی‌صلاح سازمان ملل متحد و اتخاذ تصمیم جدی و فوری جامعه بین‌المللی نسبت به تهاجم نامشروع آمریکا و رژیم صهیونی علیه جمهوری اسلامی ایران ارائه می­شود‌.‌ این مطالبه با اتکا به اصول بنیادین حقوق بین‌الملل، از جمله منشور ملل متحد، کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو ۱۹۴۹ و پروتکل‌های ‌الحاقی آنها، اساسنامه رم دیوان کیفری بین‌المللی، کنوانسیون لاهه ۱۹۵۴ درباره حمایت از اموال فرهنگی در مخاصمات مسلحانه و ‌سایر اصول و قواعد مرتبط حقوق بین‌الملل تدوین شده است‌.‌ بخش اول: نقض اصل منع توسل به زور و ارتکاب عمل "تجاوز"‌ ‌۱‌‌. ‌در سحرگاه ۹ اسفند ۱۴۰۴ (۲۸ فوریه ۲۰۲۶)، مجموعه‌ای از حملات نظامی گسترده علیه قلمرو جمهوری اسلامی ایران انجام ‌شد که بنا بر مستندات موجود، بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد و در تعارض با اصول، اهداف و مفاد منشور ملل متحد ‌صورت گرفته است‌.‌ ‌۲‌‌. ‌مطابق ماده ۲ بند ۴ منشور ملل متحد و تعریف ارائه‌ شده در قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره «تعریف ‌تجاوز»، هرگونه استفاده از نیروی نظامی علیه حاکمیت، تمامیت ارضی یا استقلال سیاسی یک کشور مستقل، در صورت فقدان ‌مجوز شورای امنیت، مصداق نقض جدی حقوق بین‌الملل محسوب می‌شود‌.‌ بخش دوم: ترور رهبر سیاسی و مذهبی و سایر مقامات ‌۳‌‌. ‌در جریان نخستین مراحل این حملات، عالی‌ترین مقام رسمی جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (قدس سره)، به همراه جمعی از اعضای خانواده و ‌همراهان خود در یک اقدام تروریستی اگر چه مطابق با اسناد بین المللی از مصونیت کامل از هرگونه تعرض محسوب می­شوند ‌هدف حمله قرار گرفته و شهید شدند.‌ ‌۴‌‌. ‌همچنین مستنداتی از هدف قرار گرفتن تعدادی از مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی ایران منتشر شده است. چنین اقداماتی ‌نقض جدی حقوق بین‌الملل و قواعد حاکم بر حمایت از حیات انسانی محسوب می شوند‌.‌ بخش سوم: حملات گسترده علیه جمعیت غیرنظامی ۵. ‌بر اساس مستندات موجود، بمباران و موشک‌باران مناطق شهری و روستایی موجب جراحت ۱۸۹۹۲ نفر، انجام ۷۷۹ عمل ‌جراحی و کشته شدن بیش از ۵۰۰ زن و کودک شده است‌.‌ بخش چهارم: تخریب زیرساخت‌های حیاتی و مناطق مسکونی ۶. ‌در جریان این حملات، بیش از ۸۲۲۵۰ واحد مسکونی و تجاری غیرنظامی هدف قرار گرفته یا آسیب دیده‌اند‌.‌ ‌۷. ‌همچنین تأسیسات حیاتی شامل مخازن آب شیرین در جنوب کشور، خطوط انتقال برق و انرژی و مراکز ذخیره و توزیع مواد ‌غذایی در نقاط مختلف کشور هدف حملات قرار گرفته‌اند‌.‌ ‌۸. ‌حمله به زیرساخت‌های حیاتی که بقای جمعیت غیرنظامی به آنها وابسته است، در حقوق بین‌الملل بشردوستانه و مفاد ‌کنوانسیون چهارم ژنو (1949) ممنوع اعلام شده است‌.‌ بخش پنجم: حمله به مراکز درمانی و کادر پزشکی ‌۹. ‌بر اساس گزارش‌ها، دست‌کم ۲۷۵ مرکز بهداشتی و درمانی و ۱۲ بیمارستان در جریان این حملات آسیب دیده‌اند‌.‌ ۱۰. ‌همچنین ۲۲ نفر از پزشکان، امدادگران و کارکنان درمانی کشته و بیش از ۱۱۰ نفر از اعضای کادر درمان در حین انجام وظیفه ‌مجروح شده‌اند‌.‌ ‌۱۲. ‌مطابق کنوانسیون‌های ژنو، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کادر پزشکی از حمایت ویژه برخوردارند و حمله به آنها نقض جدی ‌حقوق بین‌الملل بشردوستانه محسوب می‌شود‌.‌ بخش ششم: حمله به مراکز آموزشی و کودکان ‌۱۱. ‌مستندات حاکی از حمله به بیش از ۴۹۸ مرکز آموزشی در ایران است‌.‌ ‌۱۲. ‌در یکی از شدیدترین موارد، بمباران یک دبستان دخترانه در شهر میناب منجر به کشته شدن نزدیک به ۱۷۰ کودک در حال ‌تحصیل شد‌.‌ بخش هفتم: حمله به نیروهای امدادرسان ‌۱۳. ‌بیش از ۱۷ مرکز هلال احمر و حدود ۹۰ خودروی امدادی و آمبولانس هدف حمله قرار گرفته‌اند‌.‌ بخش نهم: درخواست‌ها ‌۱۴. ‌انجام بررسی فوری، مستقل و بی طرفانه درباره تجاوزات صورت گرفته و پیامدهای انسانی و حقوقی آن‌.‌ ‌۱۵. ‌محکومیت هرگونه اقدام مغایر با منشور ملل متحد و اصول بنیادین حقوق بین‌الملل‌.‌ ‌۱۶. ‌بررسی مسئولیت‌های بین‌المللی مرتبط با نقض حقوق بین‌الملل بشردوستانه‌.‌ ‌۱۷. ‌حمایت از روندهای بین‌المللی برای جبران خسارات انسانی، زیست‌محیطی و فرهنگی ناشی از این حملات‌.‌ ۱۸. بررسی مسئولیت های بین المللی و اتخاذ ترتیبات لازم جهت پیشگیری الزام آور از هرگونه تجاوز مجدد. این بیانیه بر این باور است که پایبندی به اصول منشور ملل متحد و تضمین پاسخگویی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال ‌نقض‌های جدی اصول حقوق بین‌الملل، برای حفظ و صیانت از صلح و امنیت بین‌المللی ضروری است‌.‌

دبیرکل سازمان ملل متحد، رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد، رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه ، دبیر شورای عالی امنیت ملی، رئیس شورای حقوق بشر

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17517116458410 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  30 بهمن 1404

در عمل تورم را کاهش دهید و ارزش ریال را که مایه غرور ملی است را حفظ نمایید
مطالبه

حفظ ریال و مهار تورم و گرانی راهی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی

کاهش تورم، تقویت ریال و ایجاد آرامش برای مردم، مایه غرور هر کشور و ملتی است. مردم شهید دادند تا فساد و گرانی نباشد و دست متجاوز از خاک و اقتصاد کشور کوتاه شود. اگر نتوانیم ارزش ریال را حفظ کنیم، اقتصاد و بازار سرمایه را رونق ببخشیم و دست رانت‌خواران، محتکران، نجومی‌بگیران و بود‌جه‌خواران را کوتاه کنیم، چگونه می‌توانیم به آنان پاسخ دهیم؟ البته در شعار و سخنرانی‌ها، مسئولان صبح تا شب از معیشت مردم، حفظ ارزش ریال و تقویت بازار سرمایه صحبت می‌کنند؛ اما در عمل، آنچه امروز می‌بینیم چیز دیگری است. اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نه در شعار، بلکه در عمل اجرا می‌کردیم، اکنون وضعیت تورم، پول ملی و بازار سرمایه ـ که آینه تمام‌نمای اقتصاد کشور است ـ این‌گونه نبود. اینکه همه تحریم‌ها، ناامنی‌ها، جنگ، کاهش ارزش ریال، تقویت دلار و ناترازی‌های اقتصادی را به گردن این و آن بیندازیم، اما توان حل مسائل را نداشته باشیم، پرسش‌برانگیز است؛ پس چرا همچنان فقط شعار می‌دهیم؟ سال‌هاست زندگی مردم با گرانی گره خورده، کشور پیوسته در تنش‌های اقتصادی و سیاسی به سر می‌برد و مردم مدام با شوک‌های قیمتی، تورمی و ناامنی مواجه‌اند. ادامه این روند این پرسش را ایجاد می‌کند که آخر برای چه؟ دلار هزار تومانی دوران احمدی‌نژاد به ۱۶۰ هزار تومان برسد و سکه ۲۰۰ هزار تومانی همان دوره و ۹۰۰ هزار تومانی دوران روحانی به ۲۰۰ میلیون تومان برسد؛ آیا غرور ملی مدیران خدشه‌دار نمی‌شود؟ دلار ۵۰ هزار تومانی در دوره آقای پزشکیان به ۱۶۰ هزار تومان رسیده و ایشان درگیر کسری بودجه هستند. به گفته آقای همتی نیز دلار باید بالا برود، چون سالانه بالای ۴۰ درصد تورم داریم و این را طبیعی می‌دانند؛ عذری بدتر از گناه. مگر وظیفه دولتمردان و تصمیم‌گیران، کاهش و کنترل تورم، تقویت ارزش پول ملی و ایجاد فضای اقتصادی امن، به‌دور از رانت، قوانین دست‌وپاگیر، تصمیم‌گیری‌های موازی و منافع شخصی و گروهی نیست؟ وقتی فضای اقتصادی امن شود و کسب‌وکار رونق بگیرد، به‌تبع آن ازدواج افزایش می‌یابد، فرزندآوری بیشتر می‌شود و بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند. تورم و حتی ابرتورم عادی‌انگاری شده و اختلاس، رانت، ادغام بانک‌های ناتراز، وام‌ها، حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی نیز به روندی طبیعی تبدیل شده است. ربای بانکی و گسترش صندوق‌های وام‌دهنده و وام‌گیرنده با بهره و کارمزدهای سنگین نیز عادی و قانونی جلوه داده می‌شود. بازار سرمایه دیگر خط قرمز هیچ‌کس نیست؛ هر روز قرمزتر می‌شود و طی شش سال گذشته عمدتاً درجا زده و نوسان داشته است. در این میان، برخی با رانت و سفته‌بازی و با برداشت از صندوق‌های توسعه و تثبیت، هزینه حمایت از نمادها و سهم‌های خاص و شاخص‌ساز را تأمین می‌کنند. مردمی که سرمایه‌هایشان در تورم و بازار سرمایه از بین رفته، گویی اصلاً به حساب نمی‌آیند؛ تا آنجا که حتی خدشه‌دار شدن غرور ملی‌شان هم اهمیتی ندارد. مگر از سلامت جامعه، خانواده، اقتصاد، آرامش کشور، حفظ ارزش پول ملی و امنیت روانی مردم چیزی مهم‌تر داریم؟ آیا زندگی به‌دور از تورم، فساد، اختلاس، رانت، گرانی و مالباختگی، حق مسلم مردم شریف ما نیست؟

سران قوا، آقای همتی و فرزین و پزشکیان، دولت و مجلس و بانک مرکزی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمد حیدری‌
@macro10 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌محمد حیدری‌
محمد حیدری

@macro  •  8 فروردین 1405

پیشنهادها

تجهیـز پروفایـل کاربـری بـه ابـزار «پیش‌نویـس و یادداشـت»

قابــل توجــه مدیــران و تیــم فنــی خبرگزاری فارس،، پیشنهـاد می‌شـود یـک قابلیـت جدیـد بـه پروفایـل کاربـران اضافـه شـود: یـک بخـش خصوصـی تحـت عنـوان «یادداشـت» یـا یـک دفترچـه یادداشـت سـاده. همانـند «saved messages» کـه در پیام‌رسان‌هـا وجـود دارد، ایـن بخـش بـا «نشانک‌هـا» کـه در سایـت وجـود دارد متفـاوت اسـت. هـدف ایـن اسـت کـه کاربـر بتوانـد متـن دلخـواه خـودش را بنویسـد و ذخیـره کنـد. مثـلاً پیش‌نویـس یـک دیـدگاه طولانـی را آمـاده کنـد یـا نکـات مهـم یـک گـزارش را بـرای خـودش یادداشـت برداری کنـد. کاربردهـای کلیـدی ایـن قابلیـت بـرای سـایـت و کاربـر: ۱. نوشتـن و نگهـداری پیش‌نویـس نظـرات یـا تحلیل‌هایـی کـه کـاربران قصـد دارنـد بعـداً منتشـر کننـد. ۲. ذخیـره کـردن نقل‌قول‌هـا، آمـار یـا اطلاعـات مهمـی کـه از گزارش‌هـای مختلـف استخـراج کرده‌انـد. ۳. ایجـاد یـک دفترچـه یادداشـت شخصـی و همیشـه در دسترس بـرای ثبـت ایده‌هـای مرتبـط بـا اخبـار روز. بـرای سـایـت: •افزایـش تعامـل و ماندگـاری کاربـر: ایـن قابلیـت باعـث می‌شـود کاربـران زمـان بیشتـری را در سایـت سپـری کننـد و مراجعـات مکررتـری داشتـه باشنـد. وب‌سایـت فـارس بـرای آن‌هـا تنهـا یـک منبـع خبـر نخواهـد بـود، بلکـه یـک “ابـزار کـار” تلقـی می‌شـود. •ارتقـای کیفیـت محتـوای تولیـدی توسـط کاربـر: نظراتـی کـه بـا صـرف زمـان و در یـک محیـط پیش‌نویـس آمـاده می‌شونـد، معمـولاً از کیفیـت، عمـق و انسجـام بیشتـری برخوردارنـد. ایـن امـر بـه غنی‌تـر شـدن بخـش دیدگاه‌هـای سایـت کمـک شایانـی می‌کنـد. •ایجـاد مزیـت رقابتـی: چنیـن قابلیتـی در وب‌سایت‌هـای خبـری داخلـی کمتـر دیـده شـده و می‌توانـد خبرگـزاری فـارس را از رقبـای خـود متمایـز کنـد. ایـن ویژگـی، فـارس را بـه یـک ابـزار کـار روزمـره بـرای کاربـر تبدیـل می‌کنـد و صرفـاً یـک وب‌سایـت خبـری نخواهـد بـود.

خبرگاری فارس، فارس من، خبرگزاری فارس

0
100
گزارش از مطالبه

@user17748826163610 فروردین 1405
در پاسخ به
من هم اماده و منتظر ثبت نامم فقط