درخواست متعادل سازی و جلوگیری از گرانی قیمت تاکسی‌های اینترنتی
مطالبه

درخواست متعادل سازی و جلوگیری از گرانی قیمت تاکسی‌های اینترنتی

سلام. گاهی اوقات، قیمت‌های تعیین شده تاکسی‌های اینترنتی برای مسافران، گران هستند، مخصوصا در بعضی ساعت‌ها. با توجه به شرایط اقتصادی، برای سرویس دهی بهتر، قیمت‌ها باید متعادل شوند و در طول یک روز و روزهای مختلف، این همه تفاوت قیمت منطقی نیست. از شرکت‌های تاکسی اینترنتی که در این سال ها خدمات خوبی ارائه داده اند، درخواست داریم قیمت‌ها را متعادل و یکنواخت تر کنند و از گرانی کرایه جلوگیری کنند. توجه به این مطالبه هم به صلاح مسافران و هم شرکت‌های تاکسی اینترنتی است، زیرا کرایه‌های بالا، مسافران را به عدم استفاده از این تاکسی‌ها و روی آوردن به حمل و نقل عمومی سوق می‌دهد. ارائه تخفیف به مسافران نیز بار گرانی کرایه را کاهش خواهد داد. ما شرایط رانندگان و صرفه اقتصادی را درک می‌کنیم و در عین حال از شرکت های محترم تاکسی اینترنتی هم تقاضا داریم توجه بیشتری به شرایط مسافران داشته باشند. با تشکر.

شورای شهر، مجلس شورای اسلامی ایران، تاکسی اینترنتی اسنپ، تاکسی تپسی، مدیران عامل اسنپ، تپسی و ماکسیم

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
02:38 - 11 مرداد 1404
جامعه




4 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ایران در مسیر پیشرفت‌
@IRAN_TEHRAN11 مرداد 1404
پیشنهاد میکنم از پویش زیر حمایت کنید:https://farsnews.ir/IRAN_TEHRAN/1753999814889167566
درخواست جدی برای جلوگیری از سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌ها
مطالبه

درخواست جدی برای جلوگیری از سگ گردانی در پارک‌ها و بوستان‌ها

درخواست از مسئولان برای مقابله با سگ گردانی در پارک‌ها

مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، قوه ی قضائیه، نیروی انتطامی، شورای شهر، شهرداری تهران

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@enwriter11 مرداد 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user1709100834983401388/1752606318915045158 حمایت شدید لطفا حمایت کنید
e
enwriter

@enwriter  •  24 تیر 1404

کلاسهای اخلاقی و اعتقادی برای جوانان و زنان برگزار شود
مطالبه

کلاسهای اخلاقی و اعتقادی برای جوانان و زنان برگزار شود

فعالیتهای فرهنگی و فرهنگ سازی در بحبوحه ی جنگ نرم و جنگ اعتقادی خود جهاد محسوب میشوند.امروزه که دشمنان به جنگ تمام عیار در حوزه ی فرهنگی و اعتقادی علیه نسل جوان روی آورده اند واجب است که اقدامات متقابلی در برابر توطئه های دشمن اتخاذ شود از جمله ی این اقدامات که واجب است ایجاد کلاسها و دوره های اجباری در مدارس دانشگاه ها یا حتی مساجد و اماکن عمومی است که مسائل اعتقادی و اخلاقی به جوانان آموزش داده شوند متاسفانه دشمن کاری کرده که برخی از جوانان چیزی از نماز و مسائل دینی نمی‌دانند بی حجابی نیز بلایی است که دشمن بر سر جوانان آورده وگرنه خودجوانان کشور تمایلی به این مسائل ندارند برای جلوگیری از گسترش فساد و ریشه کن کردن آن ایجاد کلاسها و دوره های اجباری واجب است اگر این دوره ها اختیاری باشد بی فایده است این کلاسها تاثیر بسیار مثبتی خواهند گذاشت برخی از تخلفات اخلاقی بخاطر جهل و نادانی است و اگر مسئولین اهمال کنند مسایل غیراخلاقی در همه ی ارکان جامعه ریشه می‌دواند پس مسئولین هرچه زودتر نسبت به برگزاری این دوره ها اقدام کنند.در ضمن برای اثرگزاری این دورها تعهداتی باید گرفته شود که این بر عهده ی خود مسئولین است.

ستاد امر به معروف و نهر از منکر، گشت ارشاد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پروررش

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel13 مرداد 1404
در پاسخ به و
https://farsnews.ir/Farshad300/1751653417534331012دوست عزیز ، ما شما را حمایت کردیم💪 لطفا شما نیز ما را حمایت کنید🙏درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌پایگاه عدالتخواهی و مطالبه مردمی‌
@bultankhabarmeymeh9 آبان 1404
در پاسخ به
پیگیری احداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه
پیشنهادها

پیگیری احداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه

پترو پالایشگاه میمه با گذشت چندین سال از کلنگ زنی در کجای کار قراردارد؟! در سال ۸۷ بود که خبر اخذ موافقت اصولی برای احداث پتروپالایشگاه شمال میمه به نقل از بخشداری میمه روی خروجی خبرگزاری ها و تیتر روزنامه های آن سال قرار گرفت. چندی بعد یعنی در۱۷ اسفند ماه سال ۸۷ با حضور وزیروقت نفت، استانداروقت اصفهان، سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده وقت مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه،برخوار در مجلس شورای اسلامی ،کلنگ احداث نخستین مجتمع پترو پالایشگاه خصوصی کشوردر منطقه میمه زده شد تا با راه اندازی این مجتمع علاوه بر جلوگیری از خام فروشی نفت خام، موجب اشتغال جوانان و رونق اقتصادی و آبادانی منطقه محروم میمه نیز گردد؛هرچند احداث و بهره برداری از مجتمع پالایشگاهی میمه ،سه سال اعلام شده بود اما امروز با گذشت چندین سال، هنوزهیچ نشانی از مراحل احداث و پیشرفت پروژه پتروپالایشگاه میمه مشاهده نمی شود،چرا که گویا در اوایل اردیبهشت ماه سال ۸۷، استاندار وقت اصفهان طی تماس تلفنی با بخشداری میمه، از عقد قرارداد با سرمایه‌گذار جدید در بخش میمه خبر داده بود که در ادامه و با برگزاری جلسات متعدد با مدیرعامل پتروپالایشگاه میمه و انجام بررسی‌های بسیار زیاد، سرانجام در کارگروه اشتغال استان اصفهان، ضرورت این سرمایه‌گذاری با حمایت شخص استاندار وقت و مدیران ارشد، استان اصفهان در میمه به تصویب رسید و در همین رابطه کمیته استعدادیاب استان اصفهان نیز کروکی مورد نظر در موقعیت شرق میمه را به میزان ۲۴۰۰ هکتار مورد تایید قرار داد و همچنین گویادر ۲۹دی ماه سال ۸۷،با تلاش و پیگیری فراوان بخشداروقت میمه، استاندار وقت اصفهان، نماینده وقت مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و غلامعلی سرتاج، مدیرعامل پتروپالایشگاه شمال میمه با استناد به ماده ۲۰ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، از سوی معاون وزیر در برنامه‌ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت، با طرح ارائه شده شرکت پتروپالایشگاه شمال میمه مبنی بر احداث پتروپالایشگاه با مشخصات و تخصیص خوراک بر اساس شرایط معین موافقت شده بود و در این باره بخشدار وقت میمه پیش بینی کرده بود مجتمع پتروپالایشگاه میمه که یک پالایشگاه نفت خام به ظرفیت ۱۵۰هزار بشکه در روز است با دو مجتمع پتروشیمیایی شامل مجتمع‌های آروماتیک و الفین در برنامه زمانبندی اجرا سال ۱۳۹۱قرار بگیرد. البته آنچه در این باره لازم به ذکر می باشد اینکه پتروپالایشگاه میمه در ۹۵ کیلومتری شمال غرب اصفهان در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ هکتار کلنگ زنی شد که مهمترین علت انتخاب میمه برای ساخت این پتروپالایشگاه، نزدیکی به خطوط لوله نفت و گاز سراسری کشور بود؛ این مجتمع پالایشگاه نفت خام در صورت راه اندازی، محصولات تولیدی از قبیل بوتان، بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت سفید، گازوئیل، نفت کوره، گوگرد، انیدریدمالئیک، اسیدسولفوریک، روغن و گریس، الکترودگرافیتی و دوده صنعتی خواهد بود ؛علاوه بر این واحد آروماتیک این مجتمع PAT و بنزن تولید شده و واحد الفین پتروپالایشگاه شمال میمه نیز استالدهید، وینیل استات، بوتانول، دو اتیل هگزانول، اتیلن اکساید و گلایکول‌ها، پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی بوتادین تولید خواهد شد. راه اندازی و بهره برداری از تنها طرح پترو پالایشگاهی بخش خصوصی کشور که یک طرح عظیم ملی و بی سابقه طی ۳۰سال گذشته در استان اصفهان می باشد علاوه بر اینکه استان اصفهان را اولین و تنها دارنده پترو پالایشگاه خصوصی کشور می کند. موجب اشتغال جوانان منطقه، کاهش نرخ بیکاری و مهاجرت اهالی منطقه می شود آبادانی و رونق اقتصادی شهرستان را نیز به دنبال خواهد داشت. امید است مسئولان استان اصفهان نسبت به پیگیری یکی از مهمترین مطالبات به حق اهالی منطقه میمه جدیت داشته و خود را در احقاق حقوق مردم سهیم بدانند.مشتاقانه منتظر شنیدن پاسخ مسئولان استان اصفهان در رابطه با اقدامات انجام شده و همچنین علت طولانی شدن مراحل احداث و بهره برداری مجتمع پترو پالایشگاه شمال میمه هستیم. پی نوشت: البته لازم به ذکر است در کنار مجتمع پتروپالایشگاه میمه؛احداث هفت واحد شیمیایی وابسته در کنار مجتمع پتروپالایشگاه میمه و احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه هم در نظر گرفته شده بود که با توجه به اینکه طرح احداث پتروپالایشگاه میمه در محاق به سر می برد ؛بالطبع طرح احداث هفت واحد شیمیایی وابسته به مجتمع پتروپالایشگاه میمه وطرح احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه هم در محاق به سر خواهد برد. لذا بدین ترتیب پیشنهاد می شود احداث پتروپالایشگاه میمه و پیگیری های لازمه را در این باره مبذول داشته و در مصاحبه با مطبوعات و رسانه ها نتیجه پیگیری ها را به اطلاع عامه مردم رسانده تا موجب تنویر افکار عمومی در این رابطه گردد ، باشد که پروژه پتروپالایشگاه میمه کلید خورده و به سرانجام برسد

وزارت نفت، هیات دولت وفاق ملی، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول