@user17079275774231 فروردین 1405در پاسخ به وبنظرم فارس باید در سیستم کامند گذاریش تجدید نظر کنهباید کاربران رو دو دسته کنه،نظرات کسانی که نظر بدرد بخور و معنا دار ارسال می کنند را در اولویت نشان بدهد
@Yaheidarkarar31 فروردین 1405در پاسخ به ورفیق نصفشون بات هستن افرادی که نگاه اانقلابی و موافق نظام دارن مثل حسین کاظمی و سرباز جنگ نرم و فتح الله کلانتریی و من و... رفتیم تو لیست سیاه اینها هر کامنتی که ببزاریم خود به خود ببالایی صد تا دیس لاییک میخوره همون موقع بعد میری توی واکنش ها نگاه میکنی میبینی همه باا اسم عکس های مسخره که هیچ دنبا…نمایش بیشتر