تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌IRANI‌
تصویر نمایه‌ی ‌IRANI‌

IRANI

@IRANIHASTAM1405
دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم 🇮🇷
iri
تاریخ پیوستن: اسفند 1404
پاسخ داد
@user17752175629819 فروردین 1405
یعنی انقدر ابلهی نمیدونی چرا این ابرقدرت ما نیستیم البته ما خودمون گفتیم که ابر قدرتیم و اسراییل رو که حامیش امریکا با خاک یکسان میکنیم.. و چرا این ابرقدرت ارتش یک دنیا جرات نمیکنه برای باقی کشورها اهداف تعیین کنه و اونها رو به خاک و خون بکشه زیر ساختهاشون خراب کنه
تصویر نمایه‌ی ‌IRANI‌
@IRANIHASTAM140519 فروردین 1405
ما کشورو میسازیم هیچکس هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه.تضمین امنیت ما تنگه هرمز وموشک های ماست
تصویر نمایه‌ی ‌IRANI‌
@IRANIHASTAM140519 فروردین 1405
زیرساخت های سرزمین اربابت صهیونیست ها هم نابود شده رجوع کن به خرابه های تل اویو ....
تصویر نمایه‌ی ‌IRANI‌
@IRANIHASTAM140519 فروردین 1405
جناب احمق خود تحقیر ذلیل ما کشوری بودیم که زمان پهلوی دو روزه فتح میشدیمامریکا وچین وروسیه هم یک روزه ابرقدرت نشدند ابرقدرتی ما از این زمان با بهبود وبازسازی شروع خواهد شد ظرف ۵ سال مشکلات بسیاری بهبود خواهند یافتوبه زودی به اون درجه ابرقدرتی خواهیم رسید فعلا که اربابت ترامپ شکست خورده