ایران تنگه هرمز را به بهترین شکل به اهرم راهبردی خود تبدیل کرده است!

🎥 استراتژیست آمریکایی؛ 🔹هارلان اولمن، استراتژیست و افسر سابق نیروی دریایی آمریکا: همان‌طور که مطبوعات نیز گزارش کرده‌اند، ما ناچار به استفاده از سامانه‌های چندمیلیون‌دلاری در برابر اهدافی نسبتاً کم‌هزینه هستیم. این نسبت هزینه، در بلندمدت به میلیاردها دلار خواهد انجامید.📌 ایرانیکTV را دنبال کنید🆔https://iranictv.com
۳ MB
21:21 - 7 تیر 1405

1 بازنشر2 واکنش
33٫8k بازدید