اگر چرخی در فضای اینترنت بزنید متوجه می شید که دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی حتی از آتش بس سرخورده هستند و تلاش می کنند مذاکرات را تخریب کنند.همه در دنیا ایران را پیروز استراتژیک جنگ و نه البته پیروز تاکتیکی می دانند.اما ابن مایان کار نیست، دوحربه ی شیطان برای آینده غرور و بعد نامیدی است.
