تنها دلیلی که من میام فارس شما هایین، ولی بیاین قبول کنیم خیلی دارن خفت میدن و نباید تحمل کنیم. سکوت و تنهایی خیلی شرافتمندانه تره. برین فیلم ببینین، کتاب بخونین، خودتون رو سرگرم کنین. بیاین فارس رو ترک کنیم.#فارس_رو_ترک_کنیممن شرف ندارم اگه هر فعالیتی رو فارس کنم.#اینترنت
