6 تیر 1404

پزشکیان: اگر تجاوز بی‌پاسخ می‌ماند، منطقه با جنگ فراگیر روبه‌رو می‌شد

رئیس‌جمهور پزشکیان در پیامی خطاب به نشست سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گفت: اگر تجاوز به ایران بی‌پاسخ می‌ماند، ممکن بود منطقه با یک جنگ فراگیر و غیرقابل کنترل روبه‌رو شود.
پس متوجه شدید که این فرماندهان ما نبودند که موی دماغ اسرائیل شده بودند، بلکه هدف دفاع از وطن بود در خارج از مرزهاو متوجه شدید که برخلاف آنچه می‌گفتند دنیا، تنها دنیای گفتگو نیست و موشک هم نیاز است! و جان‌ها را کسانی فدای ایران کردند که آنها را تخریب می‌کردند!
15:41 - 6 تیر 1404

20 واکنش
1571 بازدید