@user17757280332428 فروردین 1405غنی سازی صنعت هسته ای ( طبق حرفهای یهود بیشرف بخشیش شامل موشک بالستیک هم هست )تنگه هرمز اورانیوم غنی شدهاین حرفهای ترامپ قمارباز هستش. چرا یه نفر اینا رو تکذیب نمیکنه؟ اگه این همه امتیاز داده باشیم در برابرش چی گرفتیم ؟ اینجوری که شماها وا دادین اسرائیل غاصب رو هم به رسمیت میشناسید؟