2 اردیبهشت 1405

خیانت جدید منافقین به مردم ایران در جنگ اخیر

اطلاعات موجود نشان می‌دهد که گروهک منافقین با تهیه بانک اطلاعاتی از مراکز درمانی و امدادی ایران، جزئیات هدف قرار دادن آنها برای مختل کردن خدمات رسانی به مردم را در اختیار موساد قرار داده است که در جنگ اخیر توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ایجاد رعب و وحشت عمومی استفاده شد.
چرا چرت میگی؟ نیازی به جاسوس ، منافق و مجاهد نیست روی گوگل مپ همه مراکز درمانی و غیر درمانی موجوده🙄
21:50 - 2 اردیبهشت 1405

15 واکنش
834 بازدید