@user170910177416724565918 خرداد 1405Replying toبهترین فرصت برای نابودی رژیم منحوسه به حول و قوه الهی
@user170910079885342410118 خرداد 1405Replying toدوستان اگر میخواهیم دشمن را به خواری و ذلت بکشانیم باید که حمایت بفرمایید https://farsnews.ir/user1709100798853424101/1780763571466637838Demandمطالبه افزایش هزینه اقدامات خصمانه آمریکا در آبهای منطقه
با توجه به اینکه کشور ما در حال جنگ هست عقل حکم میکند نیروهای مسلح ما هزینه محاصره دریایی آمریکا را آنقدر بالا ببرند تا این یانکی ها دست از محاصره بنادر ایران بردارند ما میتوانیم با حملات غافلگیرانه و ناگهانی اینکار را عملی کنیم. رژیم آمریکا با ایجاد محاصره دریایی این موضوع را تبدیل به یک کارت موثر در مذاکرات کرده است نیروهای مسلح ما باید با حملات ریز و آزار دهنده این کارت را از دست این خبیث ها بگیرند. هربار دشمن یک هدفی را در مناطق مربوط به تنگه هرمز ( قشم و بندر عباس و ...) زیر حملات راکتی خودش میگیرد و ایران از پایگاه هایشان موشک باران میکند واقعیت اینست که ادامه چنین روندی خیلی بنفع ما نیس حالا که در حال جنگ هستیم چرا نباید ما با حملات غافلگیرانه و ناگهانی این آمریکایی ها را فراری ندهیم. تنگه هرمز سرزمین ماست ما نباید اجازه دهیم اراذل به این منطقه دست درازی کنن ما تکیه گاهمان بخداست و از هیچ قدرتی هراس نداریم.
ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح, ستاد کل نیروهای مسلح, ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
100Claim report1000Follow up from the relevant officialShow this thread
@AlirezaZieglari18 خرداد 1405سیاست دفاعی ایران باید به سیاست تهاجم تغییر کند تا بتواند بازی سازی کند! و الا در بازی سازی حریف بازی می کند!
@Mohammad218 خرداد 1405Replying toاین همه مذاکره کردید که چی بشه؟که دوباره جنگ بشه؟بهتر نبود همون موقع که نیروی نظامی آمریکا تضعیف شده بود کارش رو یکسره می کردید؟
@user1780883034618 خرداد 1405یک بار برای همیشه ویرانگر بزنید این صهیونیست های تروریست رو سه سال دارن همه جا رو بمباران میکنن ..... بسه مماشات
@user170910132531974660218 خرداد 1405Replying toوقتی رسما ترامپ میگه جای رهبر را میدانم و از داخل هم زیباکلام در مصاحبه اخیرش میگه آقا مجتبی وقت زیادی نداره حکایت از نقشه ها دارد...و اتمی شدنی که همچنان تابوو است
@Iran1404s18 خرداد 1405Replying toامشب یک عکس درست حسابی از اصابت موشکهای ایران به اسرائیل منتشر نشد، من درک نمیکنم چرا ما و با چه هدفی عکسهای لانگشات از انفجارها در شهرهای مختلف منتشر میکنیم؟؟؟
@Mahan_ahmadi18 خرداد 1405Replying toباید جواب بسیار سنگین بدیمشرایط لازم برا شکستن محاصره دریایی هم فراهم شده
@IranianResearcher18 خرداد 1405Replying toدفاع دیشب از لبنان، تضمین غیرقابل بازگشت بودن تحریم و فشار اقتصادی پس از پایان جنگ است. ترجمه حملات دیشب خط قرمز بودن پایان جنگ در همه جبهه های جغرافیای سیاسی و همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی است.