6 اردیبهشت 1405

محاصره‌شکنی دوباره ایران؛ ۴ میلیون بشکه نفت صادر شد

تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.
آمریکا داره محموله های نفت ایران رو می بره، شاید جزیی از توافق اتش بس باشه که خسارت جنگش رو از آقایون بگیره، اگه راضی نیستین پس دعوا رو شروع کنید ما هواتون رو داریم تکلیفمون با یانکی ها مشخص بشه، دیگه حالمون از این طویله که مث گوسفند توشیم بهم میخوره
02:56 - 7 اردیبهشت 1405

24 واکنش
3769 بازدید