آمریکا داره محموله های نفت ایران رو می بره، شاید جزیی از توافق اتش بس باشه که خسارت جنگش رو از آقایون بگیره، اگه راضی نیستین پس دعوا رو شروع کنید ما هواتون رو داریم تکلیفمون با یانکی ها مشخص بشه، دیگه حالمون از این طویله که مث گوسفند توشیم بهم میخوره