ایران چگونه سیگنال انرژی دنیا را از واشنگتن به تهران آورد؟
یکی از مهمترین پیامدهای جنگ اخیر آمریکا و اسرائیل علیه ایران را باید در خارج شدن قطبنمای انرژی جهان از واشنگتن به سمت تنگه هرمز و ایران ملاحظه کرد، چیزی که هیچگاه نه در محاسبات و نه در مخلیه ترامپ و نتانیاهو نمیگنجید.
آمریکا فکر کنم نزدیک ۱۴ میلیون بشکه نفت تولید می کندمن نفهمیدم آیا افزایش نفت به نفع آمریکا است یا به ضررشمگر آمریکا در کشورهای عربی چقدر منافع اقتصادی دارد که بخواهد از جنگ با ایران نگران اقتصادش باشد؟لطفا روی حساب و کتاب و بر اساس منطق قلم بزنید
آمریکا هرچقدر نفت استخراج کنه بازهم تا آخر دنیا محتاج واردات هست!اروپا و غرب وانمود می کنن در حوزه انرژی کمبودی ندارن اما کاملآ دروغهقیمت انرژی اگر یک سنت بالا بره، چالش برای اروپا و آمریکاست