3 خرداد 1405

گشایش تنگه هرمز خلع سلاح کشورمان است!

۱- متأسفانه مسئولان و دست‌اندرکاران گفت‌و‌گو و تبادل پیام با آمریکا، از نتیجه گفت‌و‌گوهای انجام شده، گزارش دقیق و یا اطلاعات چندانی به افکار عمومی نمی‌دهند‌(!) ولی در همان حال، رسانه‌ها و مقامات و کارشناسان بیگانه که برخی از آنها در مذاکرات یاد شده دارای مسئولیت نیز هستند، در فاصله‌های زمانی کوتاه، …نمایش بیشتر
مشخصه که قبل از شروع جنگ، "مذاکرات" انجام شده بوده ولی با چه کسی؟ بیشتر ترورها مربوط به جناح راست (اصولگرا) بوده، چپها (اصلاحات) ظاهرا "مصونیت" داشتند...آقای ظریف (و دوستانش) ، نسبت به نوشیدن شربت شهادت مصونیت داره.
23:38 - 3 خرداد 1405

1 بازنشر26 واکنش
11٫4k بازدید