لعنت به جاسوسمملکت بیشترین ضربه رو از این جاسوسان خوردهحالاچه داخلیش چه خارجیشدومین ضربه روازاین مفسدین اقتصادی خورده خاوری ها زنجانی ها..چه کسایی که ریش و مهر داشتن بر پیشانی و چه کسانی که در ظاهر مثلا نابغه اقتصادی بودن مثل همتی ها..چه عده ای ازهمین ازمابهتربنا #سیم_سفید#اینترنت ازاد بگیرا