يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَقُولُوا راعِنا وَ قُولُوا انْظُرْنا وَ اسْمَعُوا وَ لِلْكافِرينَ عَذابٌ أَليمٌ
@Ali_Maghami7 خرداد 1404در پاسخ بهيا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَقُولُوا راعِنا وَ قُولُوا انْظُرْنا وَ اسْمَعُوا وَ لِلْكافِرينَ عَذابٌ أَليمٌ
@Koorosh7 خرداد 1404کار صحیحی به نظر نمیاد. واقعاً این کار قابل درک نیست. در فضای مجازی هم موجب تمسخر کشور و سپاه و انقلاب توسط ضد انقلاب و افراد بیدین شده. خصوصاً که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده که نیروی نظامیه و باید سرگرم کارهای تخصصی خودش باشه. حتی بخاطر هزینههای مالی این کار کشور و سپاه رو بردن زیر…نمایش بیشتر
@user17091001517007487447 خرداد 1404کسی هنر و توان کافی رو نداره نباید سراغ این مفاهیم بره. به جای تبلیغ دین مایهی وهن دین میشن
@user17091013667913088777 خرداد 1404در پاسخ بهاینکه این کارخوبه یا بده،باید بررسی بشه!ولی دوچیزرا لازم دیدم بیان کنم!یکی خودتحقیریه!که گویا دست ازسر برخی ،برنمیداره!اصولا با هرابتکاروکارجدیدی که غربی ها تاییدنکنند مشکل دارند!؟دیگری نظرضدانقلابه!؟این دیگه بدتره!بعنی ملاک عملکرد ما ،باید تایید اونهاباشه!؟خنده داره!اصلا ماهیت ضدانقلاب برای القا نا…نمایش بیشتر
@user17091009284805665697 خرداد 1404در پاسخ بهاصلا هم روشنگر نبود بیشتر بی کیفیت و مسخره بود گاهی هیچ کاری نکردن بهتره ، شما برید یک فیلم هالیوودی که بهش عتقادی هم ندارید ببینید کیفیت نشون دادن جهنم و عذاب و ببینید ! بعد بگین روشنگری با چهارتا شعله اتیش تداعی نمیشه دوست عزیز برادر عزیز به خدا این راهش نبود که بخاید دفاع هم بکنین
@user17091000583390979607 خرداد 1404در پاسخ بهخداقوت.دستمریزاد.بعضیا فقط بلدن بهانه بگیرن،خودشون که اهل عمل نیستن،۴نفردیگم که یه کاری انجام میدن ،فقط ایراد میگیرن.بالاخره این قبیل کارهای فرهنگی باید از یه جایی شروع بشه تا به مرور زمان و کسب تجربه به کیفیت مطلوب برسن...
@user1713020964647 خرداد 1404امروز خیلی شعر اضافه راجب این مطلب تعریف کردند اول اینکه اگر دیدن چنین چیزی ناراحتشون میکنه واقعا در تفکر و اعمالشون تجدید نظر کنند چون در قران کریم جهنم بسیار وحشتناک تر از این حرفهاست که دوستان شبیه سازی کردن ضمنا این دست کارها حتی در کارتونهاو فیلمهایه اونطرفی به وفور دیده میشه و ربطی به دین خاص…نمایش بیشتر
@user1742125358697 خرداد 1404در پاسخ بهبسیار عالی و ادامه دار هست در بیشتر شهرها و هرکسم دوست نداره نبینه و دنبال نکه این موضوع رو. همین که هست. نظرات منفی هم مهم نیست چون خطش به منوتو و اینترنشنال وصله و فاقد ارزش. مرسی سپاه هستی و همیشه میسوزونی.
@pouyansari0068 خرداد 1404در پاسخ بهآخه چرا جهنم رو تا سطح دنیایی تنزل دادید؟چهار تا مشعل گازی و آدمایی که با صورتت بیشتر ادای دلقک ها رو در میارن تا عذاب دهنده ها ، جهنم که عذابی دردناک و بزرگه رو تا این حد پایین آوردن!واکنش ها تو فضای مجازی به این کار مهمل و ناشایست فقط خندیدنه !!! نه به فکر فرو رفتن و ترسیدن از عذاب الهی
@user1708197269258 خرداد 1404در پاسخ بهخیلی هم خوب بوده...اینکه می شد بهتر کار کرد،بله می شد خیلی بهتر کار کرد اما نگاه از زوایه جدید و تجربی برای آحاد مردم از مسائل دینی خیلی هم جذاب هست.نمیخواست اتاق وحشت درست کنه ک...فقط خواسته با استفاده از المان های در دسترس معانی بزرگی رو انتقال بده.خدا خیر بده به سازنده هاش
@pouyansari0068 خرداد 1404در پاسخ بهاینطور به ذهن مخاطب و نسل های کوچکتر القا میشه که ته همه ی گناهان یه همچین جاییه که چهارتا شعله از زیر سنگ میاد بیرون و یکی که صورتک زده با یه چیزی تو رو میزنهدر حالی که جهنم حقیقی بسیار بسیار مراتب عذاب بیشتری داره
@pouyansari0068 خرداد 1404در پاسخ بهمن متوجه نمیشم چرا به جای این کارا که مایه تاسف و خنده هستش ، یه فیلم یا سریال خوب یا حتی یه انیمیشن فاخر درباره جهنم نمیسازن ؟!همین انیمیشن soul رو ببینید که چطور دنیای پس از مرگ رو به تصویر کشیدهما میتونیم همچین انیمیشنی با مضامین و روایت اسلامی تولید کنیم . تازه ممکنه انیمیشن جهانی هم بشه
@user17091000991046352578 خرداد 1404در پاسخ بهعجیبه هر کاری برای دین انجام میشه یه عده ریش دار به اسم اینکه کار فرهنگی باید بلد باشین و اینا میاد این طور کار هارو تخطئه میکنن.در حالی که خودشون هیچ کاری نمیکنن.کاری بسیار خوب. باید جهنم رو بیشتر تبلیغ کنیم. مردم با بهشت دین دار نمیشن .حجاب با بهشت درست نمیشه. درود بر این گروه فرهنگی که روی جهن…نمایش بیشتر
@user17091003701941755038 خرداد 1404در پاسخ بهدقیقا کی با دیدن این نمایش یاد آخرت تو وجودش زنده شد و به سوی خدا و دین بازگشت!؟ قیامت رو به سخره نگرفته بودین که این تپه هم فتح شد
@user1742125358698 خرداد 1404در پاسخ بهخوشم میاد غربگداها و بی دین ها اینجور کارهایی که انجام میشه برا خودشون علامه میشن. شما برو همون تاسیان و جوکر ببین نمیخاد نظر بدی. صدتا هم منفی بزلرید فایده نداره. بازم ساخته میشه. بسوزید.
@Hossini8 خرداد 1404در پاسخ بهتو تئاتر یک پلاستیک آبی رو میلرزونند میگن این دریا رو تداعی میکنه، چطور چند تا شعله تو دل تاریک شب نمیتونه تداعی کننده جهنم باشه، ضمنا هنرمندای ما تو جشنواره کن سرشون گرم بود، اینجا افراد نابلد با اندک بضاعت اینکار رو کردند، هر وقت برگشتند بهشون بگید بهترش رو بسازند، شاید تلنگری برای خودشون هم باشه!
@user1744345055328 خرداد 1404در پاسخ بهبنظرم کار خوبیه منتها مخاطب این برنامه باید دولت مردان و سیاست مداران باشن که بفهمن اخرتی هست و در امور اجرایی کشور کوتاهی نکنن چراکه، رعایت اصول دینی و فرهنگی دستوری و انفعالی نیست بلکه باید یک خط مشی باشد برای کل سیستم حاکمیت تا سرریز و نتیجه آن درجامعه نمود پیدا کند