29 مارس 2026
مطالبه

چرا اپراتورها اینترنت ملی را به قیمت اینترنت بین‌المللی میفروشند؟!!

چرا اپراتورها ، اینترنت ملی را به قیمت اینترنت بین المللی میفروشند؟! با وجود قطع بودن اینترنت بین المللی همچنان اپراتورها بسته های اینترنتی رو با قیمت سابق میفروشن در حالی که اون قیمت ها مربوط به اینترنت بین المللی هست نه اینترنت داخلی!

وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، سازمان بازرسي كل كشور، سازمان تعزیرانت حکومتی

چون این دو ا‌پراتور از آمریکا بدترن فقط پول دوست دارن با پول ما زیر سخت را ایجاد کردن و فقط پول در میارن تونستید بهشون کمک کنید
00:26 - 2 آوریل 2026

6 واکنش
894 بازدید