غیرت مسئولینمون دچار خدشه شده؟ یا نقشهای پشتشه؟هرچی هست، این انفعال درست نیست. این تهدیدات توخالی به درد نمیخوره.ما ایرانیها، هیچ وقت اینطوری نبودیم. نامرد نبودیم.رها کنید مذاکره رو و اسرائیل رو طوری بزنید که برای آتش بس، لهله بزنه.مثل بز، دنبال هویج مذاوره آمریکا ندوید. اون هیچ امتیازی بهتون…نمایش بیشتر
