صدای «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» از لبنان شنیده می شود

۱۱ MB
20:06 - 11 خرداد 1405




9 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌راستگو‌
@DoctorSadegh11 خرداد 1405
در پاسخ به
غیرت مسئولینمون دچار خدشه شده؟ یا نقشه‌ای پشتشه؟هرچی هست، این انفعال درست نیست. این تهدیدات توخالی به درد نمیخوره.ما ایرانی‌ها، هیچ وقت اینطوری نبودیم. نامرد نبودیم.رها کنید مذاکره رو و اسرائیل رو طوری بزنید که برای آتش بس، له‌له بزنه.مثل بز، دنبال هویج مذاوره آمریکا ندوید. اون هیچ امتیازی بهتون…نمایش بیشتر

@user170910005846158278411 خرداد 1405
در پاسخ به
صدهزار میلیون درصد با گفته های ایشان کاملا موافقیم!!!

@user170910150950239367811 خرداد 1405
در پاسخ به
مسئول مذاکرات اگر به وفاق بر نمیخوره صدای هل من ناصر میاد

تصویر نمایه‌ی ‌هادی محمدی‌
@Hadi_Mohammadi11 خرداد 1405
♨️ حزب الله تنها نیست...امشب که برادران حزب الله لبنان زیر آتش بمب‌های رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، شایسته‌ست صدای حمایت از حزب‌الله و ملت مقاوم لبنان از خیابان‌های ایران هم شنیده شود.امروز دشمن تلاش میکند مقاومت را تنها، منزوی و بی‌پشتوانه نشان دهد. تلاش میکند میان ملت‌های منطقه و جریان مقاومت …نمایش بیشتر

@user170910045357937665111 خرداد 1405
در پاسخ به
نیروهای مسلح باید اسراییل رو بمباران و‌موشکباران کنه. دیگه تحمل و سکوت بسه.

@user17791128156012 خرداد 1405
در پاسخ به
یعنی حرب الله بخاطر منافع یه کشور دیگه مملکت خودس انداخت تو جنگ؟

@user170910062586740310612 خرداد 1405
در پاسخ به
والله درست میگه نباید پشت مردم لبنان رو خالی کرد اگر مرد مسلمان از غصه بمیرد رواست که زن و بچه های مردم لبنان اینجوری به خاک و خون افتادن

@user17702316159112 خرداد 1405
در پاسخ به
لعنت بر یهود

@user17555006266412 خرداد 1405
در پاسخ به
برای چی اجازه دادید بعد از آتش بس صهیونیست‌ها در خاک لبنان پیشروی کنه شهرای شیعیان در حال سقوطه. چرا محکم نیایستادید چرا امروز و فردا میکنید درسته بیشتر تقصیر مال دولت لبنان ولی دیدید با یه اولتیماتوم قرارگاه غلاف کردند. ببین محکم ایستاده اید مجبورن عقب نشینی کنن. آقای قالیباف تو دیگه چرا؟