ماشاءالله به غیرتش این جوان

۸ MB
13:05 - 5 خرداد 1405

8 بازنشر40 واکنش
284٫8k بازدید



13 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی چیت سازیان‌
@Ali_chitsazian5 خرداد 1405
در پاسخ به
درد و بلای امثال ایشون بخوره تو سر مذهبی های لائیک که میگن سیاست به ما چه

تصویر نمایه‌ی ‌Hayat Hamdard Rahmani‌
@A_hamdard5 خرداد 1405
در پاسخ به
دمت گرم

@user1770231615915 خرداد 1405
در پاسخ به
👏👏👏👏

@user1750723064395 خرداد 1405
در پاسخ به
صلح زیر سایه جنگ از جنگ بدتره همه دیدیم شرایط اقتصادی در ۴۰ روز جنگ بهتر بود سایه این ترس را اصلاح‌طلبان ب چه علت رو سر کشور نگه داشتن؟ قطعا برا مردم نیست

تصویر نمایه‌ی ‌ک.الف‌
@kazili5 خرداد 1405
در پاسخ به
قابل توجه بعضی به اصطلاح فقط خودشون مسلمون بین. این ها همون جوون هایی هستن که حاج قاسم میگفتن بچه های ما هستن.ظاهر مهمه، اما شرط اصلی نیست.

@user1755749834565 خرداد 1405
در پاسخ به
ایشان استادی است که درس قضاوت نکردن از روی ظاهر میدهد دمش گرم

@user17091004535793766515 خرداد 1405
در پاسخ به
ما مذاکره نمیکنیم.فقط مطالبه میکنیم و امریکا هم مجبوره شروط رهبر ما رو قبول کنه. قبول نکنه، با ارتش ۹۰ میلیونی باهاش میجنگیم و جمعش میکنیم. فقط منتظر امر رهبر هستیم

تصویر نمایه‌ی ‌محمّدرضا محبوبی‌
@Mahbobiy5 خرداد 1405
آیا تو چنان که می نمایی هستی ؟ گفتآ شیخآ من آنچه تو گویی هستم .آیا تو چنان می نمایی هستی ؟ منظور اینکه از ظاهر، آدما را هیچوقت قضاوت نکنیم هممون یک نقصی داریم یکی باطن و یکی ظاهر .

تصویر نمایه‌ی ‌محمد پارسامهر‌
@user1708456433265 خرداد 1405
در پاسخ به
به ظاهر ما ربطی نداره...باطن ایرانی اصیل عاشق ایرانه...مرگ برای ما آسانتر از مذاکره با قاتل پدر است.پاسخ قاتل پدر فقط مرگ است.❤️‍🔥سید مجتبی عزیز بداند.... تا آخرین نفس در کنار او خواهیم ایستاد....👉

@Doranma6 خرداد 1405
در پاسخ به
خدایا ما را به راه راستت هدایت کن

تصویر نمایه‌ی ‌Фатеме‌
@user17091002922797592626 خرداد 1405
در پاسخ به
معنای واقعی حلال زاده

@user17091015361493562536 خرداد 1405
در پاسخ به
تیپ خاصی نداره که خبر نگار میگه تو با این تیپ دیگه چراشبیه حضرت یوسف یه کمیشبیه ابو عمر شیطانی هم هستشما فکر می‌کنید آزادگی به قیافست؟

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرزمین جاوید‌
@user17091000833081433956 خرداد 1405
کل سیاست جنگ در چند کلمه این جوان رعنا بیان شده است اول نباید دل به آتش بس خوش کرد چون در سایه ترس است . دوم اگر دشمن را بزنیم شانس پیروزی ما زیاد است این درسی بود که حضرت آقا شهید مظلوم همیشه می گفتند : هزینه مقاومت خیلی کمتر از سازش است