درد و بلای امثال ایشون بخوره تو سر مذهبی های لائیک که میگن سیاست به ما چه
@Ali_chitsazian5 خرداد 1405در پاسخ بهدرد و بلای امثال ایشون بخوره تو سر مذهبی های لائیک که میگن سیاست به ما چه
@user1750723064395 خرداد 1405در پاسخ بهصلح زیر سایه جنگ از جنگ بدتره همه دیدیم شرایط اقتصادی در ۴۰ روز جنگ بهتر بود سایه این ترس را اصلاحطلبان ب چه علت رو سر کشور نگه داشتن؟ قطعا برا مردم نیست
@kazili5 خرداد 1405در پاسخ بهقابل توجه بعضی به اصطلاح فقط خودشون مسلمون بین. این ها همون جوون هایی هستن که حاج قاسم میگفتن بچه های ما هستن.ظاهر مهمه، اما شرط اصلی نیست.
@user1755749834565 خرداد 1405در پاسخ بهایشان استادی است که درس قضاوت نکردن از روی ظاهر میدهد دمش گرم
@user17091004535793766515 خرداد 1405در پاسخ بهما مذاکره نمیکنیم.فقط مطالبه میکنیم و امریکا هم مجبوره شروط رهبر ما رو قبول کنه. قبول نکنه، با ارتش ۹۰ میلیونی باهاش میجنگیم و جمعش میکنیم. فقط منتظر امر رهبر هستیم
@Mahbobiy5 خرداد 1405آیا تو چنان که می نمایی هستی ؟ گفتآ شیخآ من آنچه تو گویی هستم .آیا تو چنان می نمایی هستی ؟ منظور اینکه از ظاهر، آدما را هیچوقت قضاوت نکنیم هممون یک نقصی داریم یکی باطن و یکی ظاهر .
@user1708456433265 خرداد 1405در پاسخ بهبه ظاهر ما ربطی نداره...باطن ایرانی اصیل عاشق ایرانه...مرگ برای ما آسانتر از مذاکره با قاتل پدر است.پاسخ قاتل پدر فقط مرگ است.❤️🔥سید مجتبی عزیز بداند.... تا آخرین نفس در کنار او خواهیم ایستاد....👉
@user17091015361493562536 خرداد 1405در پاسخ بهتیپ خاصی نداره که خبر نگار میگه تو با این تیپ دیگه چراشبیه حضرت یوسف یه کمیشبیه ابو عمر شیطانی هم هستشما فکر میکنید آزادگی به قیافست؟
@user17091000833081433956 خرداد 1405کل سیاست جنگ در چند کلمه این جوان رعنا بیان شده است اول نباید دل به آتش بس خوش کرد چون در سایه ترس است . دوم اگر دشمن را بزنیم شانس پیروزی ما زیاد است این درسی بود که حضرت آقا شهید مظلوم همیشه می گفتند : هزینه مقاومت خیلی کمتر از سازش است