یادتان هست؟

چرخ سانتریفیوژ باید بچرخد، چرخ اقتصاد هم باید بچرخد؟گولمان زدند۸ سال رای گرفتنددر سوریه خلع سلاح مان کردندچرخ سانتریفیوژ را متوقف کردندچرخ اقتصاد را به خاک سیاه نشاندندحالا جنگ را به خیابانهای تهران کشانده اند و منتظرند تا ترامپ برای اینها تاجگذاری کنداحمق ها نمی دانند اولین قربانی تهاجم اجنبی، خائنین به ملت خود هستند...
۲ MB
09:18 - 5 بهمن 1404

5 واکنش
1959 بازدید



2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌H.M mohamadi‌
@user1769021515255 بهمن 1404
در پاسخ به
ای کاش زنده بودی و اقتدار ایران و ایرانی رو توی دنیا میدیدی و می‌فهمیدی که توی جنگ 12روزه چطور ایران پوزه‌ی آمریکا و اسقاطیل و عاشقانش تو ایران رو به خاک مالید اگه قدرت موشکی نداشتیم اینجا بدتر از سوریه میشد

تصویر نمایه‌ی ‌🇮🇷سید داود هاشمی🇮🇷‌
@Sayyed_Davoud5 بهمن 1404
در پاسخ به
کلا این حرف ایشان غلط محض است ،بله البته در قانون اساسی این دو کشور چون شکست خورده جنگ جهانی دوم بودند مصوب شده که نیروی نظامی نداشته باشند ،ولی الان طبق اطلاعات موجود ،بعد از آمریکا بیشترین کمک نظامی به اسرائیل را دولت آلمان داشته است .... آن چیزی که آقای رفسنجانی به آن اشاره نکرد و قرار بود که آقا…نمایش بیشتر