13 ژانویه 2026

واکنش فوری به جنگ جدید ترامپ ضروری است

اعلام رسمی اعمال تعرفه‌ی ۲۵درصدی نسبت به هرکسی که هرگونه تجارتی با ایران داشته باشد، پس از چندین روز تهدیدهای مختلف حتی نظامی، آغاز اقدامات جدید ترامپ در عملیاتی است که احتمالاً پس از شکست در به نتیجه رسیدن جنگ ۱۲ روزه با رژيم صهیونیستی توافق کرده‌اند.اولین اقدام از سوی ایالات متحده در مدل جدید ان…نمایش بیشتر
در عصر اطلاعات هستیمکشوری که در حال حاضر جنگ به آن تحمیل شده خروج اطلاعات از کشور بی عقلی محض است کافیست جلوی خروج اطلاعات از کشور گرفته شود و آن موقع دشمن زمین گیر خواهد شد به طور مثال هر زمان اینترنت در کشور وصل بود دشمن چند قدم جلوتر از همه بود و هر زمان اینترنت خاموش شد دشمن هم به طور کامل خاموش شد برخی میگویند پس شبکه های ماهواره ای چه می شود ؟باید گفت شبکه های فارسی زبان ماهواره ای بدون اطلاعات یعنی پوچ پوچراهکار راه اندازی هر چه سریعتر شبکه ملی اطلاعات است
21:24 - 13 ژانویه 2026

82 واکنش
29٫3k بازدید



7 پاسخ

@user170910005846158278413 ژانویه 2026
در پاسخ به
احسنت همینست

@user17683340281913 ژانویه 2026
در پاسخ به
مگه اطلاعات داخل کشور چه مشکلی داره که باید جلوی خروجشو بگیریم؟!! مگه کار اشتباهی داره انجام میشه که نخوایم دنیا بفهمه؟!!

@user17682872718414 ژانویه 2026
در پاسخ به
در عصر ارتباطات هستیم نه اطلاعات و اگر کمی بیشتر مطالعه کنید متوجه میشید که صدها راه برای انتقال اطلاعات وجود داره و نا امن ترین بستر ممکن که سریع میتونه رصد بشه اینترنت و شبکه بین الملل هست دقت کنی اینترنت به فجیع ترین شکل ممکن بسته شده ولی جلوی درز اطلاعات گرفته نشده

@TheRealHoseinKazemi14 ژانویه 2026
در پاسخ به
وام های بلاعوضی که بابت سیستم های ارتباط داخلی و چت اپ های داخلی گرفتید تموم شد بازم دنبال بهونه جدید هستید؟همین الان بله و ایتا امکان ارسال پیام ندارن. اونام جاسوس موسادن؟

@Apolo14 ژانویه 2026
در پاسخ به
گیرم که اینترنت ملی شد و کلا اینترنت رو قطع کردین،جواب اونایی که کسب و کارشون با اینترنت بین الملل هست رو کی میده؟خسارتشونو کی پرداخت میکنه؟ در همین چند روز معادل ۵۰ ملیون تومن ضرر کردم کی پاسخگو هست؟ مشخصه حسابی تامین مالی میشی که خبر از درد مردم نداری و بدون در نظر گرفتن زندگی بقیه یک طرفه حرف می…نمایش بیشتر

@orgeneral198014 ژانویه 2026
در پاسخ به
این استدلال های مسخره رو جمع کنید. مشکل کشور اینترنت هست؟!‌ میدونید چند صد هزار کسب و کار و چند میلیون نفر بیکار میشن؟!بجای این کارها برید رانت و فساد مسئولین و مافیاها رو جمع کنید. از روسیه یاد بگیرید که چطور با وجود جنگ،‌الیگارش هاشو سرجاشون نشوند و نمیذاره یه نفر رانت و فساد داشته باشه. مردمش ه…نمایش بیشتر

@user17598993415614 ژانویه 2026
در پاسخ به
درسته