@khadijehmahdavi1 ساعت پیشدر پاسخ بهآنچه در این یادداشت برجسته است، صرفاً مخالفت با مذاکره یا تعامل نیست؛ بلکه یادآوری یک واقعیت تاریخی است: اعتماد به طرفی که بارها از ابزارهای حقوقی، سیاسی و حتی نهادهای بینالمللی برای پیشبرد اهداف امنیتی خود بهره گرفته، نیازمند نهایت احتیاط و هوشیاری است. وقتی مقامات آمریکایی آشکارا از ارزش اطلاعاتی…نمایش بیشتر
@user17091006490040267741 ساعت پیشدر پاسخ بهاقای شریعتمداری لطفا به پزشکیان و مذاکره کنندگان انتقاد نکنیدمیترسم فردا خود پزشکیان بیاداطلاعات محرمانه هسته ای رو تو سخنرانیش اعلام کنه!همونطور ک گفت محاصره صادرات نفت رو صفرکرده یا ازکشورای عربی عذرخواهی کرد!اینا میگن ما هرکاری میکنیم شما بگید عالیه اگه هم جنگ شد تقصیر ما نیست تقصیر مقاومت مردمه!
@melika_keshavarz1 ساعت پیشمنم خواهرانه یه نکتهای رو بگم؛اگر سایه جنگ از کشور برداشته شه،و تحریمها برداشته بشه این کشور ظرفیتهای زیادی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دارهاین گام مهمی هست اگه به درستی برداشته بشه و تنشها کمتر بشه
@DoctorSadegh1 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1779717610701 ساعت پیشدر پاسخ به واز "طریال" چه میدانید؟!
به گزارش ایلنا از گروه اقتصاد دیجیتال، شرکت «کارا سام رایان» از طراحی یک معماری مالی بومی با عنوان «طلا + ریال» و پروژه ملی «طِریال» خبر داده است. به گفته طراحان، این طرح یک راهکار درونزای فنی و مالی است که میتواند با اجرای دقیق و منطبق با معماری، مرز میان دارایی حافظ ارزش (Store of Value) و ابزار…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user1781273086111 ساعت پیشبنده خدا حاج حسیناینقدر برادرانه با این و آن نوشت و خسته نشد.حاجی این تفاهمی است که پاسدارها و نظامی ها و منصوبین رهبر انقلاب (اژهای و ذوالقدر) امضاء کردند.سردار انقلابی حاج باقر هم کارسازی اون را کرده.کودتا از این واضح تر ؟ دنبال چی میگردید؟حرفهای دیروز پزشکیان را گوش دادید ؟
@user17091005274173869821 ساعت پیشدر پاسخ بهای مردم! بیایید به بازرسی جاسوس آژانس از مراکز هسته ای اعتراض کنیم و به حکومت اعلام کنیم که جاسوس آژانس اگر دوباره بیاد ایران، مورد حمله ی ما مردم قرار میگیره.
@user17091014116298963471 ساعت پیشدر پاسخ به«اگر ترامپ از برجام خارج نشده بود، اکنون آدرس و مشخصات اهداف نظامی بیشتری از ایران را برای بمباران در اختیار داشتیم»! العاقل یکفی بالاشاره.
@Agrimah1 ساعت پیشدر پاسخ بهتمامی این نصایح انگار که آب در هاون کوبیدن است چون دوستان عشق مذاکره اصلا توجهی به خاسته های رهبری و مردم ندارن
@user17516703767955 دقیقه پیشدر پاسخ به ومقابله با گسترده تر شدن جمعیت موش ها در سطح شهرمطالبهبرای مقابله با موشها در سطح شهر چارهاندیشی شود
واقعیت این است که در سطح شهر ،دیدن موش های زنده ، مرده و یا له شده دیگر عادی شده است. به قدری زیاد شده اند که زیر ماشین رفته و له میشوند و آلودگی در کل فضای،شهر پخش میشود. شهرداران محترم چاره ای بیاندیشند. از تجارب دیگر کشورها استفاده شود. در کل تدبیری باید اندیشید
شهرداران سراسر کشور
0100گزارش از مطالبه
@user17443450553254 دقیقه پیشدر پاسخ بهسازمانهای اطلاعی امریکا و اسراییل هرانچه که باید درمورد برنامه هسته ای بدونن میدونن بعدشم ایران معاهده عدم اشاعه رو امضا کرده و طبق اون باید مفتشین بیان وسرتمام اینا از قبل توافق شده
@Sarbazevelayatmadar47 دقیقه پیشدر پاسخ بهجناب قالیباف عزیز شما دروغ را در حالت راست آن بیان میکنید . ما در میدان پیروزی بدست آوردیم که در مذاکرات قبل یک هزارم آن را هم بدست نیاورده بودیم . اگر شما و جناب پزشکیان بالاجبار آتش بس را قبول نمیکردید و فقط ده روز دیگر جنگ ادامه پیدا میکرد ؛ آمریکا و دنیا چنان به غلط کردنی میافتادند که زحمت به مذ…نمایش بیشتر
@NMNMN42 دقیقه پیشدر پاسخ بهمملکت الان دست شعام است و رییس جمهور هر کاری دلش میخواد میکنه. تا حالا هم کدام مسئول پاسخگوی کارش بوده
@user17820018901737 دقیقه پیشدر پاسخ بهالاغ می فهمد اینها نمی فهمند یا خودشان را به نفهمی زدهاند خائنها منافق ها
@sarbazegomnam36 دقیقه پیشدر پاسخ بهبا حمایت از پویش زیر کمک کنید تا حرفمان به گوش مسئولین رسیده و طبق فرمایشات رهبری معظم مجلس آغاز به کار کند.https://farsnews.ir/sarbazegomnam/1782031480707906580مطالبهدرخواست برگزاری فوری جلسات علنی مجلس
ما حمایت کنندگان از این پویش خواستار بازگشایی و آغاز فوری جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بوده و در این ایام که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنهای عزیز بیش از پیش به حمایت همه مردم و ارکان کشور نیاز دارند لزوم اجرای هرچه سریعتر این موضوع بیش از پیش نمایان می گردد. از سوی دیگر اوضاع نابسامان اقتصادی، گرانی افسار گسیخته ، نبود نظارت کافی از سوی دولت ، معلوم نبودن آینده مذاکرات با وجود سابقه عهد شکنی طرف مقابل ، ...و بسیاری از این دست موارد که یقینا آرامش روانی جامعه را برهم میزنند، نیازمند آن است که نمایندگان محترم با برگزاری جلسات علنی و نظارت قاطع بر این موضوعات لزوم تحقق خواسته های به حق رهبری معظم و مردم همیشه در صحنه را مطالبه نموده و تا رفع این موانع از پا نایستند.
مجلس شورای اسلامی ایران، شورای نگهبان قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت، دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت ملی، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش
@user17759806855034 دقیقه پیشدر پاسخ بهآقای شریعت مداری شما توضیح دهید که این مملکت فی الحال صاحب دارد یا ندارد؟ زیرا طوری صحبت می کنید که انگار مقام رهبری هیچ اطلاعی از موضوعات ندارند و دیگران نیز خیر خواه نیستند و شما میبینید و میسوزید و درمان نمیبینید.وضعیت مملکت طوریست که آراء شعام به مذاکره به روشنی نمایانگر آن است. خطر بیخ گوش
@user170910062241857499134 دقیقه پیشورود بازرسان (جاسوسان ) آژانس باید از طرف ما مردم ممنوع بشه. ایران خانه مردم ایران است. ورود به خانه هر کسی بدون اجازه صاحبخانه ممنوع است. خون متجاوز پای خودشه. تمام