چرا باید نسبت به ما تجاوز بشه بعد پاسخ بدیم؟؟ این حجم از تهدید و نقض اتش بس و این همه خسارات مالی و جانی
@user17080357296328 اردیبهشت 1405چرا باید نسبت به ما تجاوز بشه بعد پاسخ بدیم؟؟ این حجم از تهدید و نقض اتش بس و این همه خسارات مالی و جانی
@user170910099307852889628 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخدایا مکر و حیله دشمنان رو به خودشون برگردان،الهی آمین
@user1763125313428 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوقتی خودشان اعلام میکنند ما دنبال تسلیم بی قید و شرط و نفت ایران هستیم . دیگه حرفی باقی نمیمونه
@khadijehmahdavi28 اردیبهشت 1405در پاسخ به... نه گفتن شهید رئیسی به درخواست ملاقات مذاکره با آمریکا، فقط یک تصمیم شخصی نبود، بلکه از جنس بینش انقلابی و موجودیتی است و آثار عملی و بلندمدتی داشته است.شهید رئیسی در پاسخ به امکان ملاقات با رئیسجمهور آمریکا، صریح و قاطع گفت هیچ فایدهای مترتب نیست؛ یعنی تعامل تشریفاتی یا نمادین را راهحل نمیدا…نمایش بیشتر
@user170910103886321143628 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز ثمرات دیگر پاسخ مرحوم رئیسی به رابطه با آمریکا ،یکی هم قیمت دلار و جهش آن از ۲۳ تومن بسمت ۳۰ تومن بود و البته مذاکرات فرسایشی و بی نتیجه ای با کلی هزینه بلیط و هتل همچنانکه استاد جلیلی هم برباد داد ، علی کنی هم بهمین شکل رفت و آمد و با آمریکا نشستند و گفتند و برخاستند
@reza_hosseini28 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین سرزمین زمانی روی آسایش و رفاه و توسعه و پیشرفت را خواهد دید که به اصطلاح نخبگانش به یقین مردم حاضر در خیابان نائل شوند: «آمریکا با وجود ما مخالف است و هیچ چیز کمتر از نابودی ما او را راضی نخواهد کرد.» با چنین دشمنی باید مثل خودش رفتار و معامله کرد: شمشیر و جنگ؛ این همان مفهومی ست که از افلاطون ه…نمایش بیشتر
@Alirezarezaei1228 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچرا دکتر پزشکیان باید از پلتفرم آمریکایی ایکس برای صحبت با مخاطب داخلی استفاده کند؟چرا مسولین و سیاسیون از پلتفرم های امریکایی برای ارتباطات داخلی استفاده می کنند؟قبل از مردم از خودتان شروع کنید
@Alirezarezaei1228 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنه گفتن به آمریکا به معنی نفی مذاکره نیست.نحوه مذاکره مهم است.در مذاکره باید شان ایران حفظ شود
@Alirezarezaei1228 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگر در دوره باید به برجام بر می گشتیمدوباره ترامپ خارج میشد و کشور ما دچار بحران های بزرگتری میشد.الان و بر اساس رویدادهای فعلی، فکر می کنم یکی از الطاف الهی عدم احیا برجام در دوره بایدن بود.
@Hossini28 اردیبهشت 1405در پاسخ بهروحشان شاد، واقعا جای شهید رئیسی و شهید امیر عبدالهیان این روزها خالیست.
@NewIran29 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپویش جدید یک سوال مهم نیست بلکه یک درک عمیقی میتونه ایجاد کنه.آیا جامعه ما درک درستی از دمکراسی دارد؟آیا حاضریم افکار کهنه را دور بریزیم و فکر کنیم؟https://farsnews.ir/NewIran/1779135183488242664سوالآیا در ایران باستان ازدواج با محارم رواج داشته است یا نه ؟
در تاریخ موارد زیادی به ازدواج با محارم در ایران قبل از اسلام اشاره شده است مثل ازدواج کمبوجیه با خواهرانش حتی در شاهنامه فردوسی هم مواردی به آنها اشاره شده است : مثل داستان سودابه که به همسرش کیکاووس پیشنهاد میدهد سیاوش با یکی از دخترانش که خواهر ناتنی سیاوش هستند ازدواج کند یا ازدواج همای چهرآزاد با پدرش بهمن که فردوسی به آن اشاره کردهاست هدف از این پرسش این است تا مخاطب اندکی تفکر کند و از خودش بپرسد واقعاً وضعیت ایران قبل از اسلام چگونه بوده است که با ظهور اسلام همه ایران به سرعت دین اسلام را پذیرفتند.آیا واقعاً اثر شمشیر بوده است یا فساد طبقه پادشاهی و مذهبی عامل اقبال ایرانیان به اسلام بوده است
0100گزارش از مطالبه
@Mir6629 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسه شهید هیچ وقت جایگزین نشدند!!شهید سلیمانی،شهید رییسی،شهید لاریجانی.
@user17220496043429 اردیبهشت 1405در پاسخ بهامریکا در مذاکره با کشورهای دوست و همراه خود (به جز اسرائیل) چه رفتارهایی داره که بخواد خیری به ما برسونه.در این چند سال هم نمونه فراوان داشته، اوکراین یکیش، اروپا و ...واقعا دل بستن یه ایرانی به امریکا وقتی خودشون میگن ما از شما متنفریم، حیرت اور و شرم اوره!!
@Aranramazani129 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرژه خودرویی مردم پاوه در میثاق با ولایت
مردم مرزدار و ولایتمدار پاوه امشب با برگزاری رژه گسترده خودرویی در سطح شهر، وفاداری قاطع خود را به آرمانهای نظام و میثاق با حضرت آیتالله العظمی امام مجتبی خامنهای، رهبر معظم انقلاب، به نمایش گذاشتند.۱۲ MBنمایش گزارش
@Ssama29 اردیبهشت 1405در پاسخ بههنوز باور نمیکنم سانحه شهادت شهید رئیسی اتفاقی بوده باشد.با توجه قرائن موجود احتمالا توسط دشمنان لباس صورتی داخلی و اربابانشون بوده
@Nima_Nikjoo29 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبزرگوار ؛ وقتی در دفتر حضرتعالی iMac آمریکایی وجود داره لطفاً حرف از « نه » گفتن به آمریکا نزنید.در گوگل جستجو کنید « دفتر حسین شریعتمداری » ملاحظه خواهید کرد.
@khadijehmahdavi29 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپرواز کبوتر در تقویم ما!
نغمه مستشار نظامی:با عناد و ناجوانمردی و با تحریم مادشمنت هرگز نخواهد دید ترس و بیم ما"تا شهادت با ولایت" راه و رسم کوثری استمادر سادات فرمود این روش تعلیم مازخم بر زخم است آری، داغ بر داغ است آهآری اما عاقبت غم میشود تسلیم ما…نمایش بیشتر۱۲ MB