@user17778351208917 اردیبهشت 1405در پاسخ بهطبق آخرین گزارشات مقام آگاه توسط اداره آگاهی دستگیر شد . نامبرده کلاهبردار بود
@Power_Progress_Pride17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدقیقادیروز، کانالهای خبری؛ بیبیسی، رویترز، آکسیوس، دویچهوله، سیانان، ایندیپندنت، الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی و... از طرح پیشنهادی و ۱۴ مادهای آمریکا به ایران گزارشهای نسبتاً مبسوط و مفصلی دادهاند... ولی در این سوی ماجرا، مسئولان دستاندرکار کشورمان کمترین توضیحی درباره آن ندادهاند
@larisalam17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسرود زیبای آذری و فارسی معلم از گروه امیدان ولایت لاهرود
ای مُعلیم لر سلام اولسون سیزه... گروه سرود امیدان ولایت لاهروداعضا: شایان آقالاهرودی ، امیررضا امیری اصل ، علیرضا حق وردی نژاد ،ابوالفضل عالی،طاها تقی اوغلی،ابراهیم گلشن پور،علی احسان کریمی، علیسان اسلامی ،مبین بلاکیشی زاده، حسن صادقی ،محمدگلشن پور ،سبحان بدلیمربی و سرپرست : سعید نصیری لاهرودی۲۴ MB
@MH_Hatami17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکاش گوش شنوایی باشد، ادامهی دولت صبح جمعهای باعث اختلاف و فتنه و نفاق استنمیتوان با کسانیکه مردم را نامحرم و بیاهمیت میدانند و دشمن را محرم و مهم، اعتماد یا وفاق کرد. سوره توبه و منافقین در خصوص منافقین و کفار و دشمنان داخلی و خارجی رو باید بارها خواند و از دستورات الهی پیروی کرد.
@user17778449071417 اردیبهشت 1405در پاسخ بهوقتی خوددولت جمهوری اسلامی صداوسیماوپیامرسانهای داخلی وحتی رسانه های داخلی هم سو باخودش را به رسمیت نمی شناسد.این مشکل برای رییس مجلس هم هست.دیگرچراپیام رسانهای خارجی فقط برای مردم فیلتر است.درحالی که در این اوضاع یک مسول تو بله هم پیام بگزارد درموردجنگ و صلح مطمعن باشیدصدرخبرهای دنیا است.
@MH_Hatami17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمائده ۵۲: «کسانی که در قلوبشان مرض است را میبینی که در دوستی با یهود و نصاری شتاب میکنند و میگویند میترسیم آسیبی به ما برسد. اميد است خدا از جانب خود فتح يا امر ديگرى را پيش آورد تا از آنچه در دل خود نهفته داشتهاند پشيمان گردند.»
@user17760407622617 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحدود یک دهه پیش هم یک مقام آگاه بود که نمی خواست نامش فاش شود، بعد از یک دهه نامش فاش شد، ولی خود فرانچسکو همچنان ناشناخته باقی مانده. خداوندا کشور ما را از شر دشمنان در امان دار و مذاکرات را از شر فرانچسکوها.
@MH_Hatami17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبهترین وقت است که مسئولین خودباخته به خود بیایند و در سکوهای داخلی پیام فارسی به دنیا مخابره کنند. ولله اگر این سکوها در خارج در دسترس باشند همون خارجیها هم برای بدست آوردن خبر عضو میشوند. هم اکنون فقط سروش آن هم یکی در میان در خارج از کشور وصل میشه. این مشکل فناوری و ناتوانی نیست بلکه عدم اراده است
@user170910153418817682317 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز روز اول مذاکرات،چندین بار از کارشناسان مختلف شنیدیم که دیپلماسی هم مثل میدان،نیاز به یک سخنگوی مشخص داره تا اخبار رسمی رو سریع و شفاف به اطلاع مردم و رسانه ها برسونه.این شلختگی و ابهام در اطلاع رسانی،چه سودی برای دیپلماسی کشور داره؟!
@heydarheydari17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمسئولین وقتی حاضر نیستن اینترنت رو برای رسانه های عادی مثل توئیتر و... باز کنن و یک سویگی وجود داره نیازی نمیبینن مردم خبر داشته باشنشما هم سیم کارت سفید داری که از اونا میفهمی خبر رو وگرنه شما هم تو بی خبری بودی مثل ما و اعتراض نمیکردیوقتی مردم نامحرمن تو همه چی نامحرمن و لازم نیست اطلاع رسانی
@user17774963902117 اردیبهشت 1405در پاسخ بهصدا و سیمای ما که برگشته به تنظیمات کارخانه ، حالا مجریهای اقا باز کمتر شعار میدند ولی بعضی از این مجریهای خانم شبکه خبر که بسیار هم محترم و جایگاه قهرمان را در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه بدست اوردند در مصاحبه هاشون خیلی شعاری ظاهر میشن و این یک عقب گرد !
@user170910121412346418417 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرود و سلام بر شما، جانا سخن از زبان ما می گویی. لطفا پیام این متن به دولت محترم منعکس گردد تا در موضوع دیپلماسی منفعل عمل نشود. در حال حاضر خبر رسانی دستگاه دیپلماسی در حد نفی و اثبات اخبارهای بیگانه است.
@Khanaga17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین نوع خبر رسانی مختص مسئولین ما نیست اغلب مسئولین آمریکا و اسرائیــ❌ــل هم بدین شکل اخبار مهم رو به خبر گزاری ها نشت میدن نمیدونم وقتی مسئولین ما از این شگرد استفاده میکنند صدای شما بلند میشود این نوع درز خبر در آمریکا و اروپا متداول هست و به نوعی بازی شطرنج هست که طرف مقابل رو سر در گم کنه
@Free_thought17 اردیبهشت 1405این تبلیغ چیه دیگه خبرگذاری اضافه کرده؟!؟!فروش خودرو و ما اینجا واسه قطعی نت و شرایط جنگ داریم خبر می بینیم و حرف میزنیم اونوقت این بنر تو ذوق زن رو اضافه کردید تا کاسبی کنید.
@MH_Hatami17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآمریکا با حمله وحشیانه به یک تانکر نفت ایرانی و بمباران منطقه شیعه نشین بیروت در لحظاتی پیش در حال سِر کردن احمقهای دولت پزشکیان است. این چه سیاست ذلیلانهایه؟ هر روز دارن شهروندان ایرانی و قایقها و لنجهای ایرانیها رو بمباران میکنند و به قتل میرسونن، ایران رو محاصره دریایی کردند، اما ما 💬
@MohammadAmraei17 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرخواست برای تعیین تکلیف و تغییر وضعیت کارکنان قرارداد ساعتی، شرکتی و کارگری به پیمانی یا رسمی
مطالبهدرخواست تغییر وضعیت کارکنان قرارداد ساعتی، شرکتی و کارگری
کارکنان قرارداد ساعتی، شرکتی و کارگری با سابقه طولانی و تخصص بالا، همچنان با قراردادهای موقت و دریافتی حداقلی بدون مزایای قانونی مشغول به کارند و تعیین تکلیف و تغییر وضعیت آنان به مطالبهای فوری تبدیل شده است. سالهاست تعداد زیادی از کارکنان دستگاهها و نهادهای دولتی با عناوینی همچون قرارداد ساعتی، شرکتی، کارگری و سایر قراردادهای موقت مشغول خدمت هستند؛ نیروهایی که در بسیاری از موارد، سالهای طولانی، بهصورت تماموقت، مستمر، تخصصی و مسئولانه در همان جایگاهی فعالیت کردهاند که نیروهای رسمی و پیمانی حضور دارند، اما از ابتداییترین حقوق و مزایای شغلی بیبهره ماندهاند. تفاوت شدید و غیرمنطقی در سطح حقوق، مزایا، امنیت شغلی و آینده معیشتی میان کارکنانی که عملاً کار مشابه انجام میدهند، به یک بیعدالتی آشکار تبدیل شده است. این تبعیض پس از گذشت بیش از دو دهه همچنان ادامه دارد و تاکنون اقدام مؤثر و فراگیری برای تعیین تکلیف این نیروها صورت نگرفته است. پرسش اصلی اینجاست: اگر مبنای جذب نیروی انسانی در دستگاهها تخصص، توانمندی، تعهد و کارآمدی است، چرا باید تنوع گسترده قراردادها و این حجم از تبعیض در پرداخت و برخورداری از حقوق قانونی وجود داشته باشد؟ اگر هدف از قراردادهای غیررسمی، بررسی توانایی نیروی انسانی در یک بازه محدود بوده است، چرا برخی از این کارکنان ۱۰، ۱۵ و حتی نزدیک به ۲۰ سال بهصورت مستمر و تماموقت خدمت کردهاند، اما همچنان از تغییر وضعیت و امنیت شغلی محروم هستند؟ چگونه میتوان پذیرفت نیرویی که سالها در یک نهاد دولتی خدمت کرده، تجربه اندوخته، کار تخصصی انجام داده و حتی در برخی موارد از نظر عملکرد و تخصص از نیروهای رسمی نیز مؤثرتر بوده است، همچنان ساعتی محاسبه شود و از هیچیک از مزایای قانونی و رفاهی برخوردار نباشد؟ نمونهای روشن از بیعدالتی موجود امروز برخی کارکنان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر، با وجود فعالیت تماموقت و انجام مسئولیتهای تخصصی، صرفاً بر اساس نرخ ساعتی حقوق دریافت میکنند؛ بهگونهای که در فیش حقوقی آنان عملاً هیچ آیتمی جز مبلغ کارکرد و کسورات بیمه دیده نمیشود و در صورت تعلق مالیات، همان مبلغ ناچیز نیز کاهش مییابد. در بسیاری از این موارد، هیچ اثری از حق مسکن، حق اولاد، حق عائلهمندی، ایاب و ذهاب، اضافهکار، پاداش، مزایای رفاهی، امنیت شغلی و آینده استخدامی وجود ندارد. این در حالی است که همین نیروها سالها چرخ امور اداری، اجرایی و تخصصی دستگاهها را به حرکت درآوردهاند. در قوه قضاییه که خود مجری قانون است تنوع قراردادها بسیار بالاتر است. امنیت شغلی؛ حلقه مفقوده سالهای خدمت دردناکتر آنکه این کارکنان در تمام سالهای خدمت خود، همواره با نگرانی از قطع ناگهانی همکاری مواجه بودهاند؛ یعنی نیرویی ممکن است ۲۰ یا ۳۰ سال خدمت کند اما در پایان، نه از امنیت شغلی مناسب برخوردار باشد، نه از مزایای عادلانه دوران اشتغال، و نه حتی از آیندهای متناسب با سالهای خدمت خود بهرهمند شود. آیا این شیوه برخورد با نیروی انسانی متخصص، متعهد و با سابقه، با اصول عدالت اداری، کرامت انسانی، بهرهوری سازمانی و سیاستهای کلان نظام در حمایت از نیروی کار سازگار است؟ مطالبه روشن ما ما امضاکنندگان این پویش، دولت، مجلس شورای اسلامی، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تمامی دستگاههای اجرایی و نظارتی درخواست داریم: 1. هرچه سریعتر وضعیت کارکنان قرارداد ساعتی، شرکتی و کارگریِ شاغل در دستگاههای دولتی و عمومی را تعیین تکلیف کنند. 2. فرآیند تغییر وضعیت این نیروها به قرارداد پیمانی و در ادامه، بر اساس ضوابط و ارزیابیهای مشخص، رسمی شدن آنان را فراهم سازند. 3. برای کارکنانی که سالها بهصورت مستمر و تماموقت خدمت کردهاند، سابقه خدمت، تجربه، تخصص و سنوات واقعی کار را مبنای تصمیمگیری قرار دهند. 4. به تبعیض در نظام پرداخت پایان داده و حقوق و مزایای متناسب با کار یکسان را برقرار کنند. 5. حداقل مزایای قانونی و رفاهی از جمله حق مسکن، حق اولاد، حق عائلهمندی، مزایای ایاب و ذهاب، اضافهکار، پاداش، امنیت شغلی و سایر حقوق قانونی را برای این کارکنان لحاظ کنند. 6. از تداوم بهکارگیری بلندمدت نیروها با قراردادهای غیرشفاف، موقت و تبعیضآمیز جلوگیری شود. سخن پایانی ادامه این وضعیت نهتنها موجب تضعیف انگیزه، فرسودگی روحی و بیاعتمادی کارکنان میشود، بلکه به کاهش بهرهوری، افت کیفیت خدمات عمومی و گسترش احساس تبعیض در ساختار اداری کشور نیز منجر خواهد شد. نیروهایی که سالهای عمر، تخصص و توان خود را صادقانه در خدمت دستگاههای دولتی گذاشتهاند، نباید همچنان قربانی بیتوجهی، چندگانگی قراردادی و تبعیض مزدی باشند. زمان تصمیمگیری عادلانه برای تغییر وضعیت این کارکنان فرا رسیده است.
نهاد محترم ریاست جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، سازمان استخدامی و اداری کشور، مجلس و قوه قضائیه
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش