یه چیز جالب،ازساعت ۶ صبح تا عصر میریم سرکار وقتی که برگشتیم می بینیم از دیروز فقیتر شدیم
@user17091004032812770246 دی 1404در پاسخ بهیه چیز جالب،ازساعت ۶ صبح تا عصر میریم سرکار وقتی که برگشتیم می بینیم از دیروز فقیتر شدیم
@zapafars6 دی 1404یک مشت آدم پولدار و ثروتمند و کارخانه دار و صاحب شرکت تجاری را قماشته اند در بدنه و درون دولت و آنوقت انتظار دارند که معظل تورم و مشکلات اقتصادی کشور و . ... .. حل بشه .آخه پدر جان اگر قرار بر این باشد که تورم و سایر مشکلات اقتصادی کشور حل شود آنوقت خود این آقایان از آب و نان می افتند و متضر…نمایش بیشتر
@aeronat6 دی 1404در پاسخ بهامریکا اول مذاکراتوعده حمله داد وسط مذاکرات هم حمله کرد.شما که جرات مجازات دشمنان خونی ایران رو در داخل ندارید. چون الان دیگه رسما پای خون وسط اومده. پس لازم نیست دم به دقیقه به واق واقشون جواب بدید. کسیکه اینقد بیشرفه یا مجازاتش کنید یا اگر جراتشو ندارید یه جمله روشن رو هر دقیقه تکرار نکنید
@saberH6 دی 1404در پاسخ به« واى بر شما! شما را چه زیان که به من گوش دهید و گفتار مرا که به راه راست فرا مىخوانم بشنوید ... همه شما از من نافرمانى مىکنید و به سخنان من گوش نمىدهید؛ زیرا شکمهایتان از حرام پر شده و بر دلهایتان مُهر [غفلت] خورده است. »
@user1761745165856 دی 1404در پاسخ بهقابل توجه بعضیها که انقدر از جنگ میترسیدن:تورم ۴۰ روز گذشته کشور با دوره جنگ قابل مقایسه نیست. اسرائیل عمرا نمیتونست همچین غلطی بکنه که دولت کرد. آقایان کارشناس اقتصادی (مفت خور) در دولت, بارها و بارها خطرناکتر از بمبهای سنگر شکن آمریکایی هستن.
@user1737607914406 دی 1404متاسفانه چند سالی است که مدیران سیاسی به ویژه در دولت مکار آقای حسن روحانی موضوعات فضای کسب و کار و اقتصادی را گره زدند به مسائل تحریم ها.... درصورتیکه ما کم و بیش از ابتدای انقلاب تحریم داشتیم، آن چیزی که کشور را دچار مشکل کرد، آدرس دادن غلط سیاسیون به مردم بود، مگر FATF اخیرا تصویب نشد؟ چه کمکی و …نمایش بیشتر
@user1709055473436 دی 1404در پاسخ بههم خودشون به مذاکره معتاد شدن و هم فکر و ذهن مردم رو به مذاکره وابسته کردن،طوری که اکثر مردم هیچ راهی غیر از مذاکره رو نمیتونن تصور کنن
@user1737607914406 دی 1404اگر دشمن تا الان توانسته روی کشور اثر منفی بگذارد فقط و فقط از طریق افراد ساده لوح واحمقی بودند که مردم را گمراه کردند، دیروز صحبت های آقای عراقچی را دیدم، درود به شرفت که واقعیت را که سالیان سال ما داد زدیم که مشکل کسب و کار از بانک مرکزی ، ارز چند نرخی ، امضای طلایی ، نبود نظام مالیات و بیمه و تا…نمایش بیشتر
@user1760106119616 دی 1404در پاسخ بهسئوال مهم این است تا چه زمان باید صبر کرد تا اقایان با بهانه مذاکره،کشور را به ذلت کشانده و ملت را زیر بار مشکلات اقتصادی له کنند.مجلسچرا اقدام نمی کند.
@user1761666857636 دی 1404در پاسخ بهتحریمها برای ملت ایران چیزی جز فقر و فلاکت نداشته، اما برای دو گروه نعمت بود؛ اول اجنبیها، مثل چین و روسیه، که بیشترین سود را بردند و دوم کاسبان تحریم، که از رنج مردم ارتزاق میکنندآقای عراقچی، شما از کدام گروه هستید که همچنان از برکات تحریم میگویید؟!
@al_aghsa6 دی 1404در پاسخ بهاینکه مملکت جاهایش لنگ میزنه بخاطر اینکه دست بی خردان و بی عقلانی بوده که با رانت امدن بالا،
@SeyedFarid6 دی 1404در پاسخ بهخیلی سخت نگیرید ... دور هم نشستیم داریم فروپاشی اقتصادی رو تماشا میکنیم دیگه ... یه عده میگن تقصیر شماست ، اونطرف میگه نخیر تقصیر خودتونه هیچ کسی هم نیست برای مردم توضیح بده چه خبره تو این مملکت که فقیر شدن ما شده ساعتی ... هر روز بدتر و سیاه تر از روز قبل
@Ahmad_R6 دی 1404در پاسخ بهبه نظر من که بیشترین نقش رو تحریم داشته حالا شما بگو نداشته اما جیب من میگه بدجوری اثر داشته.
@user1726770731996 دی 1404در پاسخ بهیه عده پا گذاشتن روی گلوی مردم و ما داریم هر روز فقیرتر میشیم ، اگر حکومت توان مقابله با امثال اینهارو نداره مثل کارخانه های ایران خودرو و سایپا ، مثل گمرک ، مثل فرزندان وزرا و نماینده های مجلس ، مثل خیلی افراد دیگه نباید توقع کنه مردم پشتش باشند ، مردم میبینن هرچی تلاش میکنن کاری از دست حکومت بر نم…نمایش بیشتر
@user17091009199693975056 دی 1404در پاسخ بهآقای حمیدی کار را خود مردم کردند پس لطفا فرافکنی نکن و گردن دیگران نینداز زیاد از زمان انتخابات و حرف و عمل مردم و اقای پزشکیان نگذشته که بتوانی مردم را گول مال کنی