سلام با این حساب خواندن قرآن هم اشکال دارد چون پر است از متلک انداختن به عالمان بی عمل مثل سوره جمعه که عالمان بی عمل را به خران حمل کننده کتاب و تومار تشبیه کرده یا اونجایی که مذاکره کننده با یهود مسیحی را هم مسیحی و یهودی ختاب و مرده هایشان را خوک
@GHolamAliSaboorKooch3 ساعت پیشسلام با این حساب خواندن قرآن هم اشکال دارد چون پر است از متلک انداختن به عالمان بی عمل مثل سوره جمعه که عالمان بی عمل را به خران حمل کننده کتاب و تومار تشبیه کرده یا اونجایی که مذاکره کننده با یهود مسیحی را هم مسیحی و یهودی ختاب و مرده هایشان را خوک