@aeronat8 دی 1404اینا بازی خورده برنامه ریز اصلی هستن.در غبارالودگی آخرالزمانی و فتنه آخر وضعیت طوری میشه که گاهی چشم باز میکنی میبینی مقابل اونی که حامیش بودی ایستادی. الان ما اینارو بکوبیم حق نیست.چون به یک چیز درست اعتراض دارن. اگرم همراهیشونکنیم بازم درست نیست چون میبینیم یک برنامه چیده شده
@Farzand_iran8 دی 1404همه ی ما به این شرایط اعتراض داریم و همه هم حق داریم اما وضعیت کشور ما همیشه جوری بوده که افرادی از داخل و از خارج مدام منتظر سواستفاده و به اغتشاش کشیدن کشور و تکه پاره کردن ما هستند
@user1708296828569 دی 1404مسول دولت رئیس جمهوره صالح !!! هم هست لاتی هم راه میره اهل نهجالبلاغه بره به حرفاشون گوش بده