مطالبه

آموزش نیروهای داوطلب در هر استان در غالب گردان و لشکر

با سلام در این شرایط حساس کشور و ثبت نام داوطلبین مردمی ضرورت دارد که دستگاه های ذی ربط به خصوص ستاد کل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش قهرمان شروع سازمان دهی و آموزش های لازم در جهت آمادگی داوطلبین برای دفاع از ایران عزیز را به تفکیک هر استان در قالب گردان یا لشکر آغاز کنند تا در صورت لزوم از آمادگی لازم برخوردار و در سریع ترین زمان ممکن بکارگیری شوند البته این مورد نباید به هیچ عنوان به این منظور استدلال شود که به نیروهای نظامی کشور اعتماد نداشته بلکه باید به عنوان انجام تکلیف الهی و دفاع از کشور توسط داوطلبین در نظر گرفته شود

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10:50 - 27 فروردین 1405
سیاست




39 پاسخ

@user17755508861827 فروردین 1405
از مطالبه شما حمایت شدلطفا از مطالبه ما هم حمایت کنید 🙏👇https://farsnews.ir/user1709100747030657188/1775459142813543029
9**5091

@user1709100747030657188  •  17 فروردین 1405

مطالبه رسیدگی فوری به تضییع حقوق متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۵
مطالبه

مطالبه رسیدگی فوری به تضییع حقوق متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۵

بسمه‌تعالی ریاست محترم سازمان حج و زیارت ریاست محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ریاست محترم دیوان عدالت اداری با سلام و احترام اینجانبان جمعی از متقاضیان اعزام به حج تمتع در سال ۱۴۰۵، بدین وسیله مراتب اعتراض و نگرانی عمیق خود را نسبت به وضعیت پیش‌آمده در فرآیند اعزام حجاج و تصمیمات اخیر اتخاذشده اعلام می‌داریم. همان‌گونه که مستحضرید، زائران حج تمتع ماه‌ها پیش از موسم حج، بر اساس اعلام رسمی سازمان حج و زیارت و با اعتماد به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجوه مربوطه اقدام نموده‌اند. بسیاری از این افراد از حدود هفت ماه پیش مبالغ اولیه را پرداخت کرده و حدود چهار ماه پیش نیز کل هزینه سفر حج را به طور کامل تسویه نموده‌اند تا در موعد مقرر به این فریضه الهی مشرف شوند. با این حال، در پی شرایط خاص منطقه و تحولات امنیتی ناشی از جنگ تحمیلی و تنش‌های نظامی ایجادشده در منطقه، محدودیت‌هایی در حوزه سفرهای بین‌المللی و جابه‌جایی‌های هوایی ایجاد گردید. در ادامه این شرایط، بنا بر اعلام دولت عربستان سعودی، سهمیه حجاج جمهوری اسلامی ایران برای سال ۱۴۰۵ از حدود ۸۵ هزار نفر به نزدیک ۳۰ هزار نفر کاهش یافته است. بدیهی است چنین تحولی خارج از اراده و اختیار زائران بوده و شرایطی غیرمنتظره و ناخواسته را برای آنان ایجاد کرده است. متأسفانه در ادامه، تصمیمی که از سوی سازمان حج و زیارت اتخاذ گردیده، مشکلات و نگرانی‌های جدیدی را برای زائران ایجاد کرده است. بر اساس این تصمیم، متقاضیان در عمل با دو گزینه دشوار مواجه شده‌اند: نخست، انصراف از سفر و دریافت وجوه پرداختی؛ در حالی که با توجه به گذشت چندین ماه از زمان پرداخت و شرایط تورمی موجود در کشور، ارزش واقعی این مبالغ به طور قابل توجهی کاهش یافته و عملاً بخش مهمی از قدرت خرید آن از بین رفته است. دوم، انجام سفر به صورت زمینی از شهرهای مختلف کشور تا مدینه منوره، آن هم با تحمل مسافت‌های بسیار طولانی و دشواری‌های متعدد، و افزون بر آن پرداخت هزینه‌ای اضافی در حدود ۱۲ تا ۲۵ درصد بیش از مبالغ قبلاً پرداخت‌شده. این در حالی است که بسیاری از زائران، به‌ویژه سالمندان و افراد کم‌توان، اساساً توانایی طی چنین مسیر طولانی و طاقت‌فرسایی را ندارند و برنامه‌ریزی اولیه آنان نیز بر مبنای اعزام هوایی صورت گرفته است. در این میان لازم به یادآوری است که در سال‌های شیوع بیماری کرونا، زمانی که امکان اعزام زائران به حج وجود نداشت، سهمیه زائران ثبت‌نام‌کرده برای سال‌های بعد محفوظ ماند و آنان در سال‌های بعد بدون تحمیل هزینه اضافی و با حفظ حقوق ثبت‌نامی خود به این سفر معنوی مشرف شدند. این اقدام در آن زمان به عنوان رویه‌ای عادلانه و منطبق با حقوق زائران مورد پذیرش قرار گرفت. بر همین اساس، درخواست و انتظار منطقی ما نیز آن است که در شرایط فعلی و با توجه به اینکه کاهش سهمیه و مشکلات ایجادشده ناشی از شرایط جنگ تحمیلی و عوامل خارج از اراده زائران بوده است، مشابه همان رویه عادلانه اتخاذ گردد و سهمیه و حقوق ثبت‌نامی زائرانی که امکان اعزام آنان در سال جاری فراهم نشده است، برای سال‌های بعد محفوظ مانده و بدون تحمیل هزینه‌های اضافی و تغییرات ناخواسته در شرایط سفر، امکان تشرف آنان فراهم گردد. بدین ترتیب، زائرانی که با حسن نیت، اعتماد به سازوکارهای رسمی و تحمل فشارهای مالی نسبت به پرداخت کامل هزینه‌ها اقدام کرده‌اند، نباید در وضعیتی قرار گیرند که یا از سفر معنوی خود صرف‌نظر کنند و متحمل زیان مالی ناشی از کاهش ارزش پول شوند، یا با شرایطی متفاوت از تعهدات اولیه و همراه با هزینه‌های اضافی و دشواری‌های فراوان مواجه گردند. لذا از ریاست محترم سازمان حج و زیارت تقاضا می‌شود با در نظر گرفتن حقوق زائران، شرایط اقتصادی کشور و اعتماد عمومی که به این سازمان وجود دارد، در تصمیمات اتخاذشده تجدیدنظر نموده و راهکاری منصفانه، عادلانه و متناسب با تعهدات اولیه ارائه فرمایند تا حقوق متقاضیان تضییع نگردد. همچنین از ریاست محترم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم دیوان عدالت اداری تقاضا می‌گردد در صورت عدم اصلاح این روند در فرصت باقیمانده، به عنوان مراجع نظارتی و رسیدگی‌کننده به شکایات مردمی، موضوع را مورد بررسی دقیق قرار داده و نسبت به احقاق حقوق زائران و جلوگیری از تضییع حقوق ایشان اقدام لازم را مبذول فرمایند. بدیهی است هدف از طرح این درخواست، صرفاً احقاق حقوق قانونی و شرعی زائران و اصلاح روندی است که در شرایط فعلی موجب نگرانی و نارضایتی گسترده میان متقاضیان شده است. امید است با تدبیر و توجه مسئولان محترم، تصمیمی اتخاذ گردد که ضمن حفظ شأن و حرمت زائران بیت‌الله الحرام، عدالت و انصاف در قبال آنان رعایت شود. پیشاپیش از توجه و رسیدگی مسئولان محترم سپاسگزاریم. با احترام جمعی از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۵

سازمان حج و زیارت کشور، سازمان حج و زیارت/ نمایندگی ولی فقیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخصوص رئیس کمیسیون اصل ۹۰(پژمانفر)، سازمان دیوان عدالت اداری

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910036336376346227 فروردین 1405
در پاسخ به
رفیق غالب نه قالب

@user170910063102533297527 فروردین 1405
در پاسخ به
https://farsnews.ir/user1709100631025332975/1776010986692157002حمایت شده اید لطفا حمایت بفرمایید
9**9812

@user1709100631025332975  •  23 فروردین 1405

مطالبه

درخواست تعویق آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵

سلام و احترام ما جمعی از متقاضیان آزمون دکتری تخصصی داروسازی سال ۱۴۰۵ بدین‌وسیله درخواست خود را برای تعویق تاریخ برگزاری آزمون اعلام می‌کنیم. ۱. سال گذشته آزمون در آبان‌ماه برگزار شد و این موضوع سبب شد بسیاری از داوطلبان با این تصور که الگوی زمانی مشابه تکرار خواهد شد، برنامه‌ریزی مطالعاتی خود را بر اساس برگزاری آزمون در نیمه دوم سال انجام دهند. ۲.طی ۴۰ روز اخیر، کشور در شرایط ویژه و بحرانی ناشی از فضای جنگی قرار داشته است. این شرایط، بنا به ماهیت خود، تمرکز، آرامش روانی و امکان مطالعه منظم را برای بسیاری از داوطلبان به شدت مختل کرده است. بخش زیادی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته داروسازی نیز در این مدت درگیر مسئولیت‌های حرفه‌ای، امدادی، یا فعالیت‌های مرتبط با حوزه سلامت بوده‌اند که به‌طور مستقیم زمان آمادگی آنان را تحت تأثیر قرار داده است. ۳. با توجه به اهمیت و سنگینی آزمون تخصص داروسازی و اینکه نتیجه آن مسیر شغلی و علمی آینده داوطلبان را رقم می‌زند، برگزاری آزمون در شرایط فعلی موجب نابرابری فرصت‌ها و کاهش کیفیت آمادگی علمی خواهد شد. بر این اساس، ما داوطلبان این آزمون، از مسئولان محترم وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و مرکز سنجش درخواست داریم که با در نظر گرفتن شرایط واقعی داوطلبان و وضعیت اخیر کشور، زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی ۱۴۰۵ را به تعویق بیندازند تا امکان برنامه‌ریزی عادلانه و آمادگی علمی کافی برای همگان فراهم شود.

وزارت بهداشت

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user77777777727 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

مطالبه

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@Power_Progress_Pride27 فروردین 1405
در پاسخ به
ایده و راهکار

لزوم تقویت ظرفیت‌های مردمی در پدافند هواپایه

وارد دوره نوینی شده ایم که اساس تهاجم دشمن هوا-پایه است. نیروی مردمی ویژه در سراسر کشور برای دفاع هوایی می تواند در دفاع نامتقارن و موزاییکی بسیار موثر باشد پیشنهاد می کنم بخش نخبه ای از بسیج بعنوان "بسیج هوایی" به سلاحهای هوایی مناسب مانند دوش پرتاب مسلح شوند، آموزش ببیند، با مجوز، تا بتوانند در سراسر کشور و در نقاط مختلف دفاع کنند. می توانند پرنده های متخاصم در ارتفاع پایین را شکار کرده و دردسر بزرگی برای نیروی هوایی دشمنان شوند.

فرماندهی قرارگاه خاتم، ستاد مشترک نیروهای مسلح، پایگاه ههای بسیج

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910062613395658328 فروردین 1405
در پاسخ به
با سلام و احتراماز پویش شما حمایت شد لطفا ازپویش ما هم حمایت کنیدبا تشکر🙏https://farsnews.ir/user1709100626133956583/1767557684501572913
9**0429

@user1709100626133956583  •  14 دی 1404

مطالبه

مطالبه تحویل مسکن مهر (پروژه طلائیه)

با سلام و احترام ما حدود 1700 خانوار عضو مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هستیم که سال 90–91 به امید صاحب خانه شدن و با قرض و وام و بدهی های متعدد ثبت نام نموده‌ایم که طبق وعده مسئول تعاونی پروژه طلائیه قرار بر تحویل واحدها بعد از تصفیه هزینه‌ها بوده است. اما با گذشت حدود 14 سال از وعده مسئولین تعاونی پروژه طلائیه و با وجود تسویه مبالغ در زمان مقرر اما خبری از تحویل واحدها نیست و متاسفانه با پیگیری‌های متعدد اعضا طی سالیان گذشته مثمر ثمر واقع نشده است و حتی به گونه‌ای که ظاهرا تعدادی از واحدها به افراد متعددی نیز فروخته شده است که این موضوع بلاتکلیفی اعضا را دوچندان کرده است و تعداد اندک شماری از واحدها نیز که تحویل اعضا شده است، بالاجبار بعضی از اعضا به خاطر اجاره‌های سنگین در واحدهای نیمه‌کاره و بدون انشعابات سکونت یافته‌اند که با مشقت‌های فراوان مواجه هستند. لذا درخواست می‌کنیم که مطالبه اعضا را منتشر نموده و از مسئولین مربوطه جهت رفع گرفتاری و حل این معضل پیگیری بفرمایید. با تشکر از خبرگزاری فارس و اعضای زحمتکش آن جهت حل مشکلات مردم

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751429 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  5 فروردین 1405

مطالبه

گره ۱۰ ساله ترافیک در فیاض‌بخش تویسرکان؛ دیوار مخروبه‌ای که باز نمی‌شود

این روزها ترافیک خیابان های تویسرکان تبدیل به معضلی برای شهروندان تویسرکانی شده است. معضلی کلافه کننده که از ساعات ابتدایی صبح تا حتی ۱۲ شب و حتی ساعت یک نیمه شب ادامه دارد. مسیری چند ثانیه ای را مردم تویسرکان گاهی تا نیم ساعت در گره ترافیکی و قفل ترافیکی متوقف می شوند. این گره های ترافیکی علاوه بر تلف کردن وقت افراد گاه باعث عصبی شدن رانندگان و شهروندان تویسرکانی نیز می شود. با وجود اینکه چندین گره ترافیکی تویسرکان مانند گره خیابان فیاض بخش به کوچه قیام با عقب نشینی یک دیوار مخروبه که جهت عقب نشینی با ساخت درمانگاه جدید سادات امامی وسط کوچه باقی مانده است بیش از ۱۰ سال است به حال خود رها شده است و در عین ناباوری مسئولین تویسرکان هیچ عزمی جهت حل این مشکل که دیوار مخروبه مربوبه دستگاه‌های دولتی است ندارند. عدم بازگشایی موقت جاده کمربندی شمالی تویسرکان نیز برای تردد موقت و اورژانسی خودروهای سنگین و افرود نیز تاکنون در تویسرکان محقق نشده است.

استانداری همدان، دادستان شهرستان تویسرکان، شهرداري تویسرکان، فرمانداری تویسرکان، شورای شهر تویسرکان، تویسرکان، همدان، ترافیک تویسرکان، سرکان، امام جمعه تویسرکان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
@user170910104953585908229 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
صادق

@user1709101049535859082  •  20 فروردین 1405

مطالبه

برای صنعت هوانوردی چاره ای بیاندیشید

با توجه به حملات ددمنشانه دشمن آمریکایی صهیونی به فرودگاه های کشورمان و هدف قرار دادن هواپیما ها لازم است در این زمینه چاره ای بیاندیشید پیشنهاد میشه بعد از بازسازی فرودگاه ها به تعداد هواپیماهای تخریب شده هواپیما بخریم #اینترنت #هواپیمابی #فرودگاه

هواپیمایی هما و تمام شرکت های هواپیمایی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مُرتَضیٰ‌
@Ya_Mortaza_Ali29 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌مُرتَضیٰ‌
مُرتَضیٰ

@Ya_Mortaza_Ali  •  28 فروردین 1405

مطالبه

سیاسیون تسلیم آمریکا نشوند خدا، مردم و نیروهای نظامی در صحنه هستند

خدا، مردم و نیروهای نظامی در صحنه هستند از مسئولین سیاسی کشور میخواهیم که نترسند و تسلیم زیاده خواهی آمریکا نشن.

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel29 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  29 فروردین 1405

.
مطالبه

دستاوردهای جنگ و مذاکره را با مردم در میان بگذارید

تبیین چگونگی و چرایی مذاکرات قبل و بعد از جنگ اول و دوم و دستاوردهایی که بعد از جنگ به دست آوردیم، که اگر جنگ نمی‌کردیم به آن دستاوردها نمی‌رسیدیم. مردم و دلیران شجاع دل و جان برکف در خط مقدم حضور یافتند و جان فدا کردند و جان فدا شدند و در میدان ها پرچم به دست حمایت خود را اعلام کردند و پشت رهبر عزیزشان ایستادند و لبیک گفتند . حال وقت آن است که مسئولان ، مردم را محرم خود بدانند و دستاوردهای خود را به طور شفاف اعلام کنند. با وجود این خسارات به زیرساخت‌ها و سال ها تحریم و تورم و جنگ باز مردم پشت شما ایستادند و حداقل اینکه بدانند غرامت ناشی از جنگ و تحریم چگونه از دشمن متجاوز گرفته می‌شود؟ و آیا منجر به برگشت پول های ما و رفع تحریم می‌گردد یا خیر؟ و این درگیری بر سر غنی سازی که شهدای جان برکف زیادی تقدیم این خاک عزیز کرد و با وجود اینکه دلار اجنبی از ۱۰۰۰ تومان به ۱۵۰هزار تومان رسیده و با تحمل این همه تحریم و تورم چه دستاوردهایی خواهد داشت؟ دل مردم را شاد کنید و ما را هم بعد اینهمه سال در طعم شیرین پیروزی سهیم کنید. حداقل خواسته مردم در میدان بعد اینهمه مدت ، مذاکره و جنگ این است: ۱.حتما دیه شهدا و جان برکفان این مرز و بوم از کفار گرفته شود . ۲.حتما غرامت به زیرساخت ها باید به هر وسیله‌ای گرفته شود ۳.حتما باید تحریم ها برداشته شود .و تضمین و رسمیت آن توسط شواری امنیت و سازمان ملل انجام پذیرد. ۴.حتما باید پول های مسدودی آزاد گردد. ۵.حتما باید تنگه هرمز تحت فرمان ما باشد و از کشتی های عبوری عوارض بگیریم. ۶.حتما باید جنگ به طور کامل تمام شود و مذاکرات تمدید نشود و موقتی نباشد و سایه جنگ کاملا رفع گردد.و توسط مجالس دولت های مذاکره کننده تأیید شود تا توسط دولت های بعدی نیز رسمیت و اعتبار داشته باشد.(شرطی و مشروط و مدت دار نباشد). ۷.مشاوران و مسئولانی که طرح هایشان باعث موفقیت و دستاورد این پیروزی شده معرفی و از آنها تجلیل گردد.یا برای حفظ امنیتشان در پشت درهای بسته از آنها تقدیر شود. ۸.تمام تحریم ها و قطع نامه های سازمان ملل ناشی از مکانیزم ماشه و غیره برداشته شود. ۹.فروش نفت ایران از تحریم ها خارج و مسیر برای کشتیرانی ایران کاملا باز شود. ۱۰.طعم شیرین پیروزی را مردم بعد چند دهه در کاهش قیمت ها بچشند و کاهش قیمت ارز و پول اجنبی را به چشم ببینند. ۱۱.بازار سرمایه بعد سالها در جا زدن و سقوط رونق گیرد با حمایت حداکثری نه به قصد نوسانگیری و نه در دست دلالان. ۱۲.پول ملی قدرتمند گردد.و حتی بین المللی گردد. ۱۳.نشاط و شادابی و رونق در تولید و کسب و کار توسط پول های نفتی و غیره ایجاد گردد. ۱۳.پول ها را به سمت تولید سوق دهید . ۱۴.دیگر اسم ناترازی را نیاورید و در برق و آب و و گاز قدرت اول شویم. ۱۵. کشورها را وادار کنید فن‌آوری روز دنیا را به ما تحویل دهند تا به جای مونتاژ اجناس چینی خود تولید کننده باشیم. انشاءالله خدا ی بزرگ یار و یاور مسئولان ما باشد و قدرت خود را همانطور که در میدان نشان دادند در مذاکره هم نشان دهند.

جناب آقای قالیباف، جناب آقای عراقچی، شورای عالی دفاع ملی، شورای امنیت ملی، قوه مجریه ،قضائیه و مقننه، شورای سران قوا، همه افراد محترم تیم مذاکره کننده

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user1748281934030 فروردین 1405
تصویر نمایه‌ی ‌هادی‌
هادی

@user1709101744647042396  •  13 اسفند 1404

درخواست تجهیز و آموزش برای داوطلبان مردمی برای جنگ زمینی با دشمن صهیونیستی _ آمریکایی

پیشنهادها

تجهیز و آموزش نیروهای داوطلب مردمی برای جنگ با دشمن صهیونیستی_آمریکایی

بسم‌ رب شهدا و صدیقین از نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و مسئولین امر تقاضا داریم تا در راستای قصاص خون رهبر عزیزمان و حفاظت و حراست از تمامیت عرضی کشور زمینه آموزش و تجهیز نیروهای داوطلب مردمی را برای دفاع از کیان ایران اسلامی فراهم آورند به توانایی و قدرت ایمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقف هستیم ،اما از شما تقاضا داریم تا ما را هم در دفاع از کشور عزیزمان شریک کنید و اجازه دهید تا در مسیر قصاص خون رهبر شهیدمان و کودکان بیگناه کشورم که پرپر شدند یاریگر شما غیور مردان ایران باشیم وسلام علیکم و رحمت الله و برکات ان شاءالله خداوند شما سربازان رشید ایران اسلامی را در پناه خود حفظ کند

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user170910002543499532230 فروردین 1405
در پاسخ به
د
دانشجو

@user1709100025434995322  •  11 فروردین 1405

درخواست حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات
مطالبه

درخواست حذف نیمسال تحصیلی بدون احتساب در سنوات

با سلام با توجه به وقوع شرایط جنگی در کشور، نظیر جنگ دوازده‌روزه، حوادث دی‌ماه ۱۴۰۴ و جنگ رمضان، قطعی اینترنت و برخی وقفه‌ها در امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها حاصل شد. مطالبه جمعی از دانشجویان امکان حذف نیمسال بدون احتساب در سنوات مجاز تحصیلی است تا بدین صورت، برخی از عقب‌ماندگی‌های تحصیلی این ایام جبران شود. این موضوع، خصوصاً برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که بخش عمده‌ای از امور پژوهشی آن‌ها با کمک اینترنت صورت می‌گیرد، حائز اهمیت است. با تشکر

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@mahdi384430 فروردین 1405
در پاسخ به
n
ni un

@mahdi3844  •  30 فروردین 1405

«کانال روزنگار»🆔 شناسه:https://ble.ir/rooznegar_chسلام دوستان آخرین اخبار مربوط به شورای شهر و کشور را در اینجا پیدا کنید

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751430 فروردین 1405
در پاسخ به
از مطالبه شما حمایت شد لطفا از مطالبه ما هم حمایت کنید 👇https://farsnews.ir/user175040167514/1774430126350614892
تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
علی صادق

@user175040167514  •  5 فروردین 1405

مطالبه

گره ۱۰ ساله ترافیک در فیاض‌بخش تویسرکان؛ دیوار مخروبه‌ای که باز نمی‌شود

این روزها ترافیک خیابان های تویسرکان تبدیل به معضلی برای شهروندان تویسرکانی شده است. معضلی کلافه کننده که از ساعات ابتدایی صبح تا حتی ۱۲ شب و حتی ساعت یک نیمه شب ادامه دارد. مسیری چند ثانیه ای را مردم تویسرکان گاهی تا نیم ساعت در گره ترافیکی و قفل ترافیکی متوقف می شوند. این گره های ترافیکی علاوه بر تلف کردن وقت افراد گاه باعث عصبی شدن رانندگان و شهروندان تویسرکانی نیز می شود. با وجود اینکه چندین گره ترافیکی تویسرکان مانند گره خیابان فیاض بخش به کوچه قیام با عقب نشینی یک دیوار مخروبه که جهت عقب نشینی با ساخت درمانگاه جدید سادات امامی وسط کوچه باقی مانده است بیش از ۱۰ سال است به حال خود رها شده است و در عین ناباوری مسئولین تویسرکان هیچ عزمی جهت حل این مشکل که دیوار مخروبه مربوبه دستگاه‌های دولتی است ندارند. عدم بازگشایی موقت جاده کمربندی شمالی تویسرکان نیز برای تردد موقت و اورژانسی خودروهای سنگین و افرود نیز تاکنون در تویسرکان محقق نشده است.

استانداری همدان، دادستان شهرستان تویسرکان، شهرداري تویسرکان، فرمانداری تویسرکان، شورای شهر تویسرکان، تویسرکان، همدان، ترافیک تویسرکان، سرکان، امام جمعه تویسرکان

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌FRD‌
@user170910158171545960331 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌FRD‌
FRD

@user1709101581715459603  •  21 فروردین 1405

تحول در نیروی هوایی ارتش و سپاه
مطالبه

تحول نیروی هوایی ارتش و سپاه

در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان نبود نیروی هوایی کار آمد پاشنه آشیل نیروی نظامی ایران بود . نبود پوشش هوایی ، فرسودگی ناوگان فعلی و نداشتن تجهیزات نوین نیروی هوایی را از یک ارگان فعال به یک ارگان بی مصرف تبدیل کرده است و روی آفند ایران تاثیر منفی گذاشته است. ارگانی که در جنگ کاربردی نداشته باشد باید با تغییر دیدگاه ، افزایش بودجه و تحول ساختاری به ارگانی فعال تبدیل شود.

نیروی هوایی ارتش، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌منتظر‌
@HE66731 فروردین 1405
بسیج تشریف ببرید،پس از گذر کوتاهی میتونید در راستای گردان ها و غیره دوره و تجربه کسب کنید.

@Azat207031 فروردین 1405
در پاسخ به
https://farsnews.ir/Azat2070/1776516470402850206 بسته بودن تیخیلات غیر حضوری بام بانک ملی
ع
عزت اله امرایی

@Azat2070  •  29 فروردین 1405

تسهیلات غیر حضوری بانک ملی غیر فعال است
مطالبه

بانک ملی، تسهیلات غیرحضوری بام را باز کند

تعداد زیادی از مردم با سپرده گذاری در بانک ملی برای دریافت تسهیلات غیر حضوری مهربانی ،اعتبار ملی و.....جهت دریافت وام اقدام نموده اند .عده زیادی از مردم حتی مراحل اولیه دریافت تسهیلات را انجام داده بودند که جنگ تحمیلی سوم شروع شد این عده که با گرفتاری ومشکلات فراوان توانسته بودند از چند ماه قبل پول خود را در بانک سپرده‌گزاری کرده بودند اکنون بعد از گذشت ۵۰ روز از جنگ تحمیلی هنوز سامانه غیرحضوری بام برای دریافت تسهیلات بسته می باشد بانک ملی باید با در نظر گرفتن مشکلات مردم هرچه سریع تر اقدام به باز نمودن تسهیلات غیر حضوری کند واگر هم مشکل نرم افزار بام قابل حل نیست اقدام به پرداخت تسهیلات به صورت حضوری بکند. مردم پول خود را در بانک سپرده گذاری کردند که اگر همان پول را در بازار سرمایه گذاری می کردند با وضعیت تورم موجود به اندازه وام بانک ملی می توانستند سود از خرید هر کالایی را ببرند استدعا دارم رسانه مردمی فارس که حقیقتا صدای مردمی شده است که صدایشان به هیچ جا نمی رسد خارج از روال ورویه درج مطالب فارس من این موضوع را پیگیری نماید چرا بانک ملی بر خلاف تعهد نامه خود که طرفین امضا نموده و ملزم به پرداخت تسهیلات می باشد به دلیل خرابی نرم افزار بام از دادن تسهیلات خودداری می کند چرا که حداقل این بود که ضمن عذرخواهی از مردم به صورت حضوری اقدام به پرداخت تسهیلات بکند ضمنا همه بانک ها در حال پرداخت تعهدات خود با پرداخت وام غیر حضوری هستند.

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌دل سوخته‌
@Delsokhte31 فروردین 1405
در پاسخ به
از پویش شما حمایت شد لطفا شما هم از پویش ما حمایت کنید https://farsnews.ir/Delsokhte/1776012770596154803
تصویر نمایه‌ی ‌دل سوخته‌
دل سوخته

@Delsokhte  •  23 فروردین 1405

پیشنهادها

ایجاد حساب‌های رسمی برای سامان‌دهی کمک‌های مردمی به حوزه‌های دفاعی

طبق اعلام رسانه های معتبر افرادی هستند که به خواست خودشون و برای دفاع از ایران عزیزمون از مال و اموال خودشون گذشتند و اون رو برای دفاع و سرافرازی و پیروزی ایران عزیز به سپاه پاسداران هدیه کردند و خواستن که این پول صرف قدرت دفاعی کشور،به خصوص در این شرایط حساس بشه! نمونه آخر خانومی که یک میلیارد طلای خودشو بخشید تا صرف قدرت دفاعی کشور بشه. افراد زیادی هستند که دلشون میخواد در این مورد مهم و حیاتی در حد توان کمک کنند و اینطوری سهم خودشون در دفاع از کشور و پشتیبانی از نیروهای نظامی که با جان و مال و زندگیشون در حال حراست و پاسداری از این آب و خاک هستند رو ادا کنند .. در صورت امکان شماره حساب و یا مکان های خاصی برای این امر به وجود بیاد و اطلاع رسانی انجام بشه که اگر کسی خواست به جبهه کنه راه و روش این کار مشخص باشه.. همونطور که در جنگ تحمیلی اول این کار انجام می‌شد و مردم با هر چیزی که میتونستن به جبهه کمک می‌کردند. البته این یک پیشنهاد و خود مسئولین باید تصمیم بگیرند .

دولت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤلین مربوطه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه