یعنی هیچ امیدی نیست؟حتی یه تحلیل ابدوغ خیاری ام باشه قبوله.امید میخوام#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت
iri@Gisobano8 اردیبهشت 1405یعنی هیچ امیدی نیست؟حتی یه تحلیل ابدوغ خیاری ام باشه قبوله.امید میخوام#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت
@Gisobano8 اردیبهشت 1405دوستان اگه کسی گوگل پلی یا هرچیز دیگه ش کار میکنه لایککنه یا کامنت بذاره.منطقه ش هم بگه.شاید به قول دوستمون این. دفعه وصلی از مشهد باشه#اینترنت#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل