r
rambod
@Gilak
دلیل افزایش بی رویه
#دلار
چیه؟ تو جنگ که پایین اومده بود ؟!؟!؟
13:17 - 9 اردیبهشت 1405
1
واکنش
111
بازدید
در پاسخ به
@Gilak