گ
گیل مرد
@GilMard
یکی از هزار بدبختی قطع
#اینترنت
اینه که دارم از اکانت هام توی اپلیکیشن های متفاوت لاگ اوت میشم و ممکنه نتونم بهشون دسترسی داشته باشم
همین الان ویندوز رو روشن کردم دیدم از جیمیل لاگ اوت شده و افزونه هام هیچکدوم نیستش روشون کلی دیتا مالی داشتم
08:16 - 2 اردیبهشت 1405
6
واکنش
1387
بازدید
در پاسخ به
@GilMard