یکی از هزار بدبختی قطع‌ #اینترنت اینه که دارم از اکانت هام توی اپلیکیشن های متفاوت لاگ اوت میشم و ممکنه نتونم بهشون دسترسی داشته باشم همین الان ویندوز رو روشن کردم دیدم از جیمیل لاگ اوت شده و افزونه هام هیچکدوم نیستش روشون کلی دیتا مالی داشتم
08:16 - 2 اردیبهشت 1405

6 واکنش
1387 بازدید