4 دی 1404

آژانس همسو با دشمن؛ صراحت تهران علیه مدیریت گروسی

رفتار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دوره مدیریت رافائل گروسی، از نگاه تهران این نهاد را از جایگاه یک ناظر فنی بی‌طرف خارج و به بازیگری همسو با راهبرد فشار غرب تبدیل کرده است؛ تغییری معنادار که اکنون در لحن صریح مقامات ایرانی، به‌ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی، به‌روشنی بازتاب یافته و از یک بازتعریف را…نمایش بیشتر
فرصت خروج از آژانس جاسوسی ، در حالیکه اکثریت با ما همراهند را مثل زمانیکه ترومپت از برجامچای خارج شد ، و میتوانستیم راحت تر از شرش خلاص شویم ، سوخت !در فرصت سوزی نظیر نداریم !
10:38 - 4 دی 1404

7 واکنش
12٫4k بازدید