@Sarbazevatan1128 فروردین 1405در پاسخ به وافراد ساده و بی سواد فکر میکنن آمریکا از بالا رفتن قیمت نفت ناراحت میشهوگرنه آمریکا نفتشو گرون تر میفروشه اجناس نفتیش رو هم گرون تر میفروشهقیمت بنزین هم به درک نصف ماشیناشون برقیه که برقشون هم از انرژی هسته ایی میگیرن
@user17686315804629 فروردین 1405در پاسخ به وچون قیمت نفت تابع بازار های جهانیه نه تولید ، ساده اش وقتی قیمت نفت جهانی بالا بره تگزاس به جای اینکه نفت رو داخل به قیمت پایین بفروشه میتونه توی بازار جهانی به قیمت بالاتر بفروشه که باعث کمبود داخل و گرونی بنزین میشه تا وقتی به قیمت جهانی برسه.
@Ghasem31329 فروردین 1405اولاً نفت ونزوئلا را هم در اختیار داره درباره نفت شل هم خدمتتون عرض کنم چون هزینه استحصال بالایی داره اگر گرانتر بشه برای یانکی ها بیشتر میصرفه اونی هم که گفته مصرفش بالا است آتیش نمی زنه که بیشترش رو به مواد باارزشتر تبدیل میکنه