28 فروردین 1405

بازگشت نفت به ۹۱ دلار؛ مصائب ترامپ ادامه‌ دارد

قیمت نفت برنت که به کانال ۸۰ دلاری سقوط کرده بود دوباره به کانال ۹۰ دلار بازگشت.
من نمی‌دونم وقتی آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت دنیا است چرا از گرون شدنش ناراحت بشه
23:30 - 28 فروردین 1405

100 واکنش
19٫1k بازدید



6 پاسخ

@Sarbazevatan1128 فروردین 1405
در پاسخ به و
افراد ساده و بی سواد فکر میکنن آمریکا از بالا رفتن قیمت نفت ناراحت میشهوگرنه آمریکا نفتشو گرون تر میفروشه اجناس نفتیش رو هم گرون تر میفروشهقیمت بنزین هم به درک نصف ماشیناشون برقیه که برقشون هم از انرژی هسته ایی میگیرن

تصویر نمایه‌ی کاربر
@offensive28 فروردین 1405
در پاسخ به و
واسه دولت و شرکت های بزرگ خوبه نه مردم عادی

@user17686315804629 فروردین 1405
در پاسخ به و
چون قیمت نفت تابع بازار های جهانیه نه تولید ، ساده اش وقتی قیمت نفت جهانی بالا بره تگزاس به جای اینکه نفت رو داخل به قیمت پایین بفروشه میتونه توی بازار جهانی به قیمت بالاتر بفروشه که باعث کمبود داخل و گرونی بنزین میشه تا وقتی به قیمت جهانی برسه.

@Mir6629 فروردین 1405
در پاسخ به و
چون معمولا تولیدش از مصرفش کمتره استاد اقتصاد خاور میانه

تصویر نمایه‌ی ‌عبدالکریم‌
@Ghasem31329 فروردین 1405
اولاً نفت ونزوئلا را هم در اختیار داره درباره نفت شل هم خدمتتون عرض کنم چون هزینه استحصال بالایی داره اگر گرانتر بشه برای یانکی ها بیشتر میصرفه اونی هم که گفته مصرفش بالا است آتیش نمی زنه که بیشترش رو به مواد باارزش‌تر تبدیل می‌کنه