مردم که ۴۷ ساله همه جوره ایستاده اند مسئولین چه کردند یا می کنند ... توی این شرایط جنگی ، احتکار و گرانی و گرانفروشی پدر ملت و اقشار ضعیف و آسیب پذیر را درآورده ،... دولت خودش هم مرتب در حال گرانسازی و افزایش و گرفتن مالیاتهاست ...
@user17745025873023 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاساسا پولی نیست که بخوایم صرفهجویی کنیم بزرگوار! اینها رو به خودتون هم بگین وقتی میرفتین برای خرید سیسمونی!
@Iraneghavi23 اردیبهشت 1405می توانیم بدون افزایش قیمت، صرفه جویی در انرژی را تشویق کنیم. مثلا کاهش مجموع مصرف بنزین کل کشور (یا برق) بین دو ماه را حساب کنیم و سهم صرفه جویی هر خانواده در کل صرفه جویی را حساب کنیم و (به شرطی که مصرف آن خانواده بیشتر از عدد خاصی نبود)، متناسب با صرفه جویی آن خانواده به مبلغ یارانه اش اضافه کنی…نمایش بیشتر
@Zohre_amani23 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز اینکه قدرتمند ایستاده اید و ایران را سرافراز کرده اید بسیار متشکرم .امیدوارم در گام دوم، وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه هم ارتقاء پیدا کند و دراین امر مهم هم، موفق و مؤید باشید .دعای امام زمان عج بدرقه راهتان .
@mahoor200023 اردیبهشت 1405موشک احمال کاری مسئولان در نظارت بر بازار کالا و احتکار رو هم بگو سردار که در این شرایط سخت جنگی بلای جان ملت شدهحقوق ها سالی یک بار افزایش میابد ولی برخی اجناس لحظه ای بالا می رود مردم را دریابید حقوق کارکنان دولت معلمان و کارگران را بازسازی کنید من کارمند با ۲۵ درصد حقوق باید چه کنم ؟
@user170910177416724565923 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتنگه رو بستید که خدا خیرتون بده، اینترنت هم بستید که شرایط جنگی واجب، مجلس تعطیله برا چی ؟؟؟؟؟؟