موشکِ «صَرفه‌جویی»

بخشی از دومین پیام صوتی رئیس مجلس به مردم عزیز ایران | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵
۱۰ MB
14:09 - 23 اردیبهشت 1405




8 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed323 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مردم که ۴۷ ساله همه جوره ایستاده اند مسئولین چه کردند یا می کنند ... توی این شرایط جنگی ، احتکار و گرانی و گرانفروشی پدر ملت و اقشار ضعیف و آسیب پذیر را درآورده ،... دولت خودش هم مرتب در حال گرانسازی و افزایش و گرفتن مالیاتهاست ...

@user17745025873023 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اساسا پولی نیست که بخوایم صرفه‌جویی کنیم بزرگوار! اینها رو به خودتون هم بگین وقتی میرفتین برای خرید سیسمونی!

@Iraneghavi23 اردیبهشت 1405
می توانیم بدون افزایش قیمت، صرفه جویی در انرژی را تشویق کنیم. مثلا کاهش مجموع مصرف بنزین کل کشور (یا برق) بین دو ماه را حساب کنیم و‌ سهم صرفه جویی هر خانواده در کل صرفه جویی را حساب کنیم و (به شرطی که مصرف آن خانواده بیشتر از عدد خاصی نبود)، متناسب با صرفه جویی آن خانواده به مبلغ یارانه اش اضافه کنی…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌زهره امانی‌
@Zohre_amani23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از اینکه قدرتمند ایستاده اید و ایران را سرافراز کرده اید بسیار متشکرم .امیدوارم در گام دوم، وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه هم ارتقاء پیدا کند و دراین امر مهم هم، موفق و مؤید باشید .دعای امام زمان عج بدرقه راهتان .

تصویر نمایه‌ی ‌Mahor ماهور کمالی‌
@mahoor200023 اردیبهشت 1405
موشک احمال کاری مسئولان در نظارت بر بازار کالا و احتکار رو هم بگو سردار که در این شرایط سخت جنگی بلای جان ملت شدهحقوق ها سالی یک بار افزایش میابد ولی برخی اجناس لحظه ای بالا می رود مردم را دریابید حقوق کارکنان دولت معلمان و کارگران را بازسازی کنید من کارمند با ۲۵ درصد حقوق باید چه کنم ؟

تصویر نمایه‌ی ‌امیر حسام رجایی‌
@amirhes23 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
کاش این صرفه جویی را فرزندان مسئولین انجام دهند!

تصویر نمایه‌ی ‌203***4‌
@user170910177416724565923 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تنگه رو بستید که خدا خیرتون بده، اینترنت هم بستید که شرایط جنگی واجب، مجلس تعطیله برا چی ؟؟؟؟؟؟