نمیدونم دیدگاهم درسته یا نه ولی احساس نمیکنم حتی قطع کردن اینترنت بین الملل چندان کارساز بوده باشه چون هنوزم شاهد دستگیر شدن افرادی که از مراکز امنیتی-نظامی و ..... برای جاهای مختلف میفرستن هستیم.
اگه کسی بخواد خرابکاری بکنه میکنه حتی تو شرایط فعلی قطعی اینترنت بین الملل.و احساس میکنم اکثریت دارن قربانی اقلیت میشن.#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل
15:02 - 18 فروردین 1405

8 واکنش
1109 بازدید