16 مه 2026

پای خودروی ملی به بم باز شد

یکی از بنیانگذاران یک‌شرکت خودرویی گفت: نخستین خودروی ملی در بم از سال آینده تولید می‌شود .
از جیب مردم و گردن کلفتی جناب مرعشی بیشتر از این ها انتظار است وقتی جایگاهش را بالاتر مجلس و ریاست جمهوری میداند و با سرمایه های بانگ معلوم الحال گردشگری شرکتها را راه اندازی و فی الحال مثل زالو به سیستم اقتصادی صندوق بازنشستگی نفت هم چنگ انداخته اند ، رزمندگان در میدان نبرد مردم در میدان حمایت اقایان هم در میدان فشار بر گرده اقتصاد کشور
01:31 - 17 مه 2026

2 واکنش
583 بازدید