3 ساعت پیش

تلگراف: حمله سایبری به بانک‌های ایرانی احتمالا کار اسرائیل است

تلگراف در گزارشی نوشت برخی منابع اطلاعاتی و کارشناسان امنیتی اسرائیلی احتمال می‌دهند حمله سایبری اخیر به چهار بانک بزرگ ایران، کار اسرائیل باشد.
یک مجموعه بی در و پیکر که حمله نمی خواهد.سیستم عامل، سوئیچ های شبکه، نرم افزارهای مدیریتی ، فایروال و سامانه های امنیتی و ارتباطی مان همگی غربی است. ویندوزهای مان هم قفل شکسته اند. استفاده از فیلتر شکن هم در کنار سامانه های موبایل بانک رواج دارد و عادی شده است.
14:42 - 5 تیر 1405

3 واکنش
640 بازدید