18 اردیبهشت 1405

ورود بیش از ۱۷ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به تداوم عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی اعلام کرد: تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه، بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی وارد عربستان سعودی شده‌اند و روند انتقال زائران از مدینه منوره به مکه مکرمه نیز به‌صورت منظم با قطار سریع‌السیر ادامه دارد.
پس در رمی جمرات ما بجای زدن سنگ به ابلیسک که نماد نغوذ شیطان در دنیا است، در حال سنگ زدن به هلال ماه که بیشتر نشانه اسلام است، هستیم.ابراج البیت هم همون ابلیسک بزرگ شده است و بالای آن نماد شاخ که از نمادهای شیطان است قرار دارد.هلال ماه باید کمی چرخش داشته و متمایل به سمتی باشد و نه کاملا بسمت بالا
18:45 - 18 اردیبهشت 1405

1 واکنش
529 بازدید