هنوز مونده تا عمق این اشتباه رو درک کنید!هر چند باهوشانتون الانشم وحشت می کنن.هارت و پورت این رییس جمهور نادانتون جز ضرر بیشتر هیچی واستون نداره.اگه کمی عقل داشته باشید خودتون سریعا عوضش می کنید و حقوق ایرانو بهش میدید و بیشتر هم میدید تا شاید دست از سرتون برداریم.