پنج روز از قطع اینترنت بین الملل میگذرد ، بدون هیچ توضیحی . این ها عادت کردند به این مسئله ، که دیگه حتی توضیح هم نمی دهند و فقط قطع میکنند . کسانی که اندکی علم شبکه و اینترنت را بدانند ، بدیهی است که اینترنت بین الملل مردم هیچ ربطی به حملات سایبری از خارج کشور را ندارد و
در حال حاظر یک درصد کشور اینترنت دارند که همان مسئولین و دستگاه های حساس هستند . عقل سلیم میداند که اکر قرار باشد حمله ی سایبری صورت گیرد ، به دستگاه های دولتی صورت میگرد نه مردم . در نتیجه اینترنت آن یک درصد باید قطع شود تا از حملات در امان باشند . #اینترنت #جنگ #اینرنت_آزاد پس با این جمله که قطع اینترنت برای جلو گیری از حملات سایبری است خود را قانع نکنید . خداوند به انسان ها عقل داده است که فکر کنند و سوال بپرسند . از خود سوال بپرسید که چرا نمیتوان با خارج از این مرز ارتباط بگیرید ؟ آیا ، انتقال اطلاعاتی از داخل به خارج از کشور و بلعکس ،موجبه ناراحتی عده ای میشود؟ چه کسانی از این موضوع رنج
میبرند؟چه اتفاقاتی در خارج از مرز ها در حال افتادن هست که ما نباید بفهمیم؟ و همین طور در داخل .خوشبختانه اکثر مردم آگاه هستند . درصد کمی هم آگاهانه خود را به ندانستن میزنند ، و درصد خیلی اندکی ، ذهن های بسته ای دارند علت و معلول را انکار میکنند و خرافات را باور. از خود بپرسید و دنبال جواب باشید .
11:35 - 14 اسفند 1404