غیر فعال شدن قسمت نظرات در فارسبا قطع کردن اینترنت بین الملل به بهانه ی حمله ی سایبری ، دولت عملا در حال سانسور کردن اطلاعات است . و حالا هم خبرگزاری فارس قسمت نظرات را بسته ، چرا که بیش از ۹۰ درصد کامنت ها مخالفت با سیاست های دولت بوده .
خبرگزاری فارس ، تابِ این همه مخالفت را نداشته و بسیاری از اکانت ها را بن کرده است .
سیستم خبرگزاری دستوری در حال اجرا است ، و ما مردم ایران به هیچ وجه اجازه نداریم به اطلاعاتی به غیر از منابع از پیش تایین شده دست پیدا کنیم . به امید روزی که سایه ظلم از ملت ایران برای همیشه بدور شود .#اینترنت_ازاد #جنگ #سانسور 14:54 - 11 اسفند 1404