پزشکیان: با مردم باشیم هیچ قدرتی نمیتواند ما را تسلیم کند
رئیس جمهور در نشست استانداران گفت: اگر با مردم باشیم، برای مردم باشیم و برای کشورمان ایران فکر کنیم، هیچ قدرتی نمیتواند ملت ما و مردم ما را وادار به تسلیم کند.
بی خاصیت ترین رئیس جمهور ایران ، یک سال و نیم اومدی دست گرفتی دولتو دلار از ۶۰ تومن اومد ۱۵۰ تومنمرغ از ۶۵ تومن شد ۲۲۰ تومنروغن از ۵۰ تومن شد ۲۵۰ تومنتو یک سال و نیم خیلی حرفه انقد بد بودن . چطور بهت فشار نمیاد؟؟