فش کره‌ای نیست منظورم یچی دیگه بود #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌Randy Marsh‌
Randy Marsh

@RandyMarsh  •  29 فروردین 1405

در پاسخ به
کره ای ناگا یه چیز تو مایه های احمق میشه. شیبال/سیباو یه معنی دیگه میده که اگه نمیدونی ندونی بهتره. 🙂‍↔️
06:55 - 29 فروردین 1405

2 واکنش
1459 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Randy Marsh‌
@RandyMarsh29 فروردین 1405
در پاسخ به
سو تفاهم شد. به هر حال اون دوتا کلمه رو بدونی بد نیست. خیلی تو کره ای پرکاربرده🫂