سو تفاهم شد. به هر حال اون دوتا کلمه رو بدونی بد نیست. خیلی تو کره ای پرکاربرده🫂
در پاسخ بهکره ای ناگا یه چیز تو مایه های احمق میشه. شیبال/سیباو یه معنی دیگه میده که اگه نمیدونی ندونی بهتره. 🙂↔️
@RandyMarsh29 فروردین 1405در پاسخ بهسو تفاهم شد. به هر حال اون دوتا کلمه رو بدونی بد نیست. خیلی تو کره ای پرکاربرده🫂