ترامپ خبیث، حالا چشم امید ببند به پایان جنگ و دست به دامان شورای امنیت یا بقیه کشورها برای مداخله و مشارکت در حمله شو. تو جنگ رو باختیتو احمق قبلا کسانی را که میشد با آنان مذاکره کرد شهید کردهای! حالا فقط روی صحبت هایم با نیروهای مسلح کشورم است. با گوشت و پوست خود در میدانیم. فقط بزنید💥💥