وزیر نفت: آماده همکاری با هند در بحث انرژی هستیم

وزیر نفت باهدف حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی بریکس و رایزنی درباره همکاری‌های انرژی، به هند سفر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محسن پاک‌نژاد که برای حضور در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس امروز (چهارشنبه، سوم تیر) تهران را به مقصد هند ترک کرد، در نخستین روز از سفرش با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند دیدار و گفتگو کرد.وی در بدو ورود به فرودگاه گفته بود: برای توسعه روابط با هند در همه زمینه‌ها به‌ویژه بخش انرژی آماده هستیم.یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس 25 و 26 ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.گروه بریکس، 11 بازار نوظهور و کشورهای درحال‌توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.#ایران #هند#نفت#انرژی#عربستان#آفریقا#بریکس
20:59 - 3 تیر 1405
نفت و انرژی