طرف از امریکا از مردم ایران حمایت میکنه، اون وقت بدبختای بی وطنی در همین ایران از خاندان بی وطن، بی ناموس و بی غیرت پهلوی حمایت میکنن و به ترامپ پدوفیل میگن بیاد ایران رو با حمله نظامی، "آزاد"!؟ کنه...ان شاالله طرفداران ترامپ وپهلوی و سایر دشمنان ایران،در اون دنیا هم درجه با ترامپ و پهلوی محشور بشن